اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره آمار، فناوری اطلاعات و تجهیز شبکه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

ایران به بر‌نامه‌ریزی دقیق در زمینه کشاورزی نیاز دارد

خبرگزاری فارس: مسئول اداره آمار، فناوری اطلاعات وتجهیز شبکه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کشوری که برنامه‌ریزی نداشته باشد نمی‌تواند برای آینده به خوبی تصمیم بگیرد.

ایران به بر‌نامه‌ریزی دقیق در زمینه کشاورزی نیاز دارد
سیامک الیاس‌پور در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: در طرح ملی شناسنامه بهره‌برداری کشاورز دامداران‌، باغداران‌، زراعین و زنبورداران تمام اطلاعات و خصوصیات خود را در سامانه www.shensnameh.maj.ir ثبت می‌کنند‌.
وی ادامه داد‌: در آینده هر نوع خدماتی را که قصد داشته باشند به کشاورز ارئه دهند از طریق اطلاعات ثبت شده در سامانه خواهد بود.
مسئول اداره آمار، فناوری اطلاعات و تجهیز شبکه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: با فرمانداران‌، مدیران جهاد کشاورزی‌، مراکز خدمات، دهیاران، شوراها و همچنین رسانه‌ها هماهنگی‌های لازم را برای اطلاع‌رسانی به کشاورزان انجام داده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه طرح ملی شناسنامه بهره‌برداری کشاورز بیش از یک ماه است که به استان کرمانشاه ابلاغ شده است، تصریح کرد: تاکنون 11 هزار و 656 نفر از کشاورزان در سامانه معرفی شده اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند.
الیاس‌پور با بیان تقدیر و تشکر رئیس اداره آمار کشاورزی کشور از استان کرمانشاه افزود: رادمهر اظهار داشت که استان کرمانشاه در این مدت کوتاه خیلی خوب برای این طرح ملی اطلاع‌رسانی کرده‌اند و این آمار ثبت‌نام از اطلاعات کشاورزان مطلوب است.
وی خاطر‌نشان کرد: کشاورزان به خوبی مطلع باشند که این ثبت اطلاعات به منظور احراز مالکیت آنها نیست.
مسئول اداره آمار، فناوری اطلاعات وتجهیز شبکه جهاد سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: بعد از ثبت اطلاعات به وسیله کشاورزان‌، کارهای اصلاحی بر اساس سیستم اینترنتی جی‌ای‌اس است که به صورت رایانه‌ای امکان شناسایی اراضی دیم، آبی و باغات کشاورزان را برای کارشناسان کشاورزی‌ فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه با استفاده از این طرح ملی می‌توان بهتر بر‌نامه‌ریزی کرد، ادامه داد: کشوری که بر‌نامه‌ریزی نداشته باشد نمی‌تواند برای برنامه‌های آینده به خوبی تصمیم بگیرد با این طرح به خوبی از مقدار زمین دیم‌، آبی‌، باغات و دیگر اطلاعات لازم آگاه می‌شویم و برای بهره‌برداری بهتر از آنها بر‌نامه‌ریزی دقیقی خواهیم کرد.
‌مسئول اداره آمار، فناوری اطلاعات و تجهیز شبکه جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در پایان از کشاورزان و مسئولان استان خواست که برای کسب نتیجه مطلوب از طرح ملی شناسنامه بهره‌برداری کشاورز‌ان استان کرمانشاه نهایت همکاری را داشته باشند و کشاورزان جهت پاسخگویی به سؤالات خود با شماره  8377997 ـــ0831 تماس بگیرند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول