اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل ارشاد فارس خطاب به رسانه‌ها:

افشاگری ما نسبت به رسانه‌های معاند باید به گوش برسد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خطاب به رسانه‌های کشور گفت: امروز باید صدای اعتراض و افشاگری ما نسبت به رسانه‌های معاند مانند اعتراض و افشاگری حضرت امام خمینی (ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون در چهارم مهر ماه 1343 به گوش برسد.

افشاگری ما نسبت به رسانه‌های معاند باید به گوش برسد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی فخرایی صبح امروز در حاشیه جلسه بررسی وضعیت رسانه‌های استان فارس که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حامیان شبکه‌های مبتذل و ضداخلاقی امروز که علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند همان تصویب کنندگان حق کاپیتولاسیون دیروز هستند.
وی گفت: رسانه‌ها و سایت‌های غیراخلاقی که امروز با حمایت خاندان‌های اشرافی و طاغوتی ایران در خارج از کشور هدایت می‌شوند قصدی جز ایجاد محدودیت ذهنی و روانی برای جوانان ما ندارند که این خود یکی از اهداف کاپیتولاسیون بود.
این مسئول اضافه کرد: امروز باید صدای اعتراض و افشاگری ما مانند اعتراض و افشاگری حضرت امام خمینی (ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون در چهارم مهر ماه 1343 به گوش برسد.
فخرایی ادامه داد: فضای مجازی و همچنین رسانه‌های دیداری و شنیداری داخلی که امروز در اختیار افکار ناب اسلامی است و حرکت خود را از انقلاب گرفته است همزمان با سالروز کاپیتولاسیون شروع به افشاگری و اعتراض به این نوع شبکه‌ها کنند.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در ادامه تصریح کرد: دوام رژیم شاه بستگی به حضور مستشاران آمریکایی در ایران داشت از این رو شاه حاضر به اعطای هرگونه امتیازی به آنان بود، به ویژه آن که برای اجرای سریع اصلاحات اقتصادی و سیاسی مورد نظر کاخ سفید، زیر فشار آمریکا قرار داشت.
وی افزود: پیشنهاد تصویب کاپیتولاسیون در اسفندماه سال 1340 از طرف سفارت آمریکا در تهران به دولت وقت ایران داده شد و در 13 مهرماه 1342، بدون سر و صدا در کابینه امیر اسدالله علم مورد تصویب قرار گرفت و در مرداد سال 1343، نیز سنا آن را تصویب کرد.
این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: امروز راه انتقال تفکر آمریکایی و ضد اسلامی به جمهوری اسلامی ایران نیز رسانه‌های وابسته به آنهاست که خاندان‌های طاغوتی که دیروز راه را برای حضور این افراد در ایران هموار می‌کردند امروز راه را برای حضور رسانه‌های آنها از خارج از کشور هموار می‌کنند.
وی اضافه کرد: دید کشورهای غربی هجوم به فرهنگ و اعتقادات غنی این مرز بوم است و حمله‌های گسترده خود را از طریق رسانه‌های خود انجام می‌دهند.
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه پرچمداری افشاگری علیه آمریکا امروز روی دوش تمام وبلاگ‌نویسان و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و جوانان مسلمان ایران است، ابراز داشت: چهارم آبان ماه که مصادف است با اعتراض و افشاگری امام خمینی علیه پذیرش کاپیتولاسیون فرصت خوبی برای تمام رسانه‌ها است تا با حرکتی منسجم اهداف رسانه‌های معاند نظام را تبیین کنند.
فخرایی در بخش دیگری از سخنان خود نیز بیان کرد: استان فارس با دارا بودن روزنامه‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی که در اختیار دارد می‌تواند نقش مهمی در ایجاد موج‌های ضد استکباری داشته باشد.
وی همچنین با اشاره به حضور پایگاه‌های اطلاع رسانی و روزنامه‌های محلی فارس در جشنواره مطبوعات کشور افزود: با این پتانسیل به یقین امسال مانند سال‌های گذشته این استان توانمندی خود را در این رویداد مهم به نمایش می‌گذارد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول