اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

رسانه‌ها ظرفیت انعکاس پیوند بین رهبری و مردم را ندارند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان پیوند بین مردم و حاکمیت را ناگسستنی خواند و گفت: این پیوندها در سفرهای مقام معظم رهبری به استان‌ها عینیت می‌یابد و باید دانست که رسانه‌ها می‌توانند تنها بخش کوچکی از آن پیوند محکم را انعکاس می‌دهند.

رسانه‌ها ظرفیت انعکاس پیوند بین رهبری و مردم را ندارند
حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب دارای شخصیتی الهی و جزو اولیای خداست و احساسات و عواطف مردم نسبت به ایشان ناشی از این مسئله است.
به گفته وی، تلاش دشمنان همیشه بر جدایی مردم از نظام و حاکمیت است اما مردم ما در سفرهای استانی مقام معظم رهبری با استقبال از ایشان نشان می‌دهند که پیوند بین مردم و حاکمیت نفوذناپذیر است و ترفندهای آنان راه به جایی نمی‌برد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کردستان یادآور شد: استقبال ملت ایران از رهبری در دنیا بی‌نظیر است و باید در نظر داشت که چنین استقبالی و شنیدن سخنان رهبر معظم انقلاب با گوش جان تنها مختص اسلام و نظام اسلامی است.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی از کمال به عنوان یکی از ویژگی‌های مقام معظم رهبری نام برد و گفت: ملت ایران علاقه زیادی به افراد با کمالات دارند و رهبر نظام اسلامی با دارا بودن این ویژگی، هر آنچه که از دل ایشان برمی‌آید بر دل مردم نیز می‌نشیند.
وی دوستی بین ملت و حاکمیت نظام اسلامی را دوطرفه خواند و تصریح کرد: تا زمانی که این پیوند وجود داشته و مردم در صحنه باشند، دشمن توان و یارای تسلط بر مردم و تحقق توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی خود در ارتباط با ایران اسلامی را ندارد.
نماینده مقام معظم رهبری در کردستان استقبال مردم کرمانشاه از رهبری را ستودنی دانست و گفت: دشمنان نظام همواره برای ضربه زدن به انقلاب از طریق ایجاد اختلاف در منطقه غرب و به ویژه استان‌های کردنشین در کمین هستند که مردم کردستان در سال 88 و کرمانشاه نشان دادند که یاوه‌گویی‌های دشمنان هیچ اثری ندارد.
حجت‌الاسلام شاهرودی در پایان گفت: مسئولان نیز همراهی مردم را با خدمات مضاعف جواب خواهند دادند چون این نمایش قدرت تعهد خدمت‌رسانی مضاعف را در مسئولان ایجاد می‌کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول