اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسئول روزنامه قدس:

جریان‌سازی حرکت‌های نشاط‌آور دینی وظیفه رسانه است

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول ‌روزنامه‌ قدس گفت: جریان‌سازی و ترویج جشن‌ها و حرکت‌های نشاط‌آور دینی و مذهبی یکی از وظایف اصلی و بارز رسانه است.

جریان‌سازی حرکت‌های نشاط‌آور دینی وظیفه رسانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط‌ عمومی جشن‌های ‌سراسری زیرسایه خورشید، غلامرضا قلندریان با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای تقویت جشن‌های مردمی مانند جشن سراسری زیر سایه خورشید، دو نوع حرکت رسانه‌ای می‌توان داشت؛ حرکت دفعی که همزمان با برگزاری جشن‌ها در دهه‌کرامت رضوی به‌صورت پوشش کتبی و تصویری و حرکت تدریجی همراه با جریان‌سازی در مناسبت‌های مختلف در طول سال که تحقق این امرسبب حرکت‌های مذهبی و خودجوش مردمی در همه اعیاد خواهد بود.
وی، با اشاره به اعتقادات مذهبی و اصیل ملت ایران به اهل‌بیت(ع) گفت: این علاقه و ارادت به ائمه‌اطهار(ع) سبب می‌شود تا در مناسبت‌های مذهبی شور و نشاط خاصی از سوی مردم در سراسر کشور ایجاد شود و در صورتی که سازمان‌ها و موسسات در برگزاری و برنامه‌ریزی برنامه‌های هدفمند فکری و معرفتی در جامعه به‌خصوص در میان جوانان تلاش نمایند این حضور پر رنگ‌تر و هر سال بر موج نشاط مردمی در سراسر ایران افزوده می‌شود.
قلندریان اظهار داشت: با توجه به بروز بحران‌های معرفتی، اخلاقی و روانی در دنیا و تلاش دشمن در ایجاد تفکرات منفی در جامعه، برگزاری برنامه‌های معرفتی و دینی همانند جشن سراسری زیرسایه خورشید می‌تواند هم سبب پویایی و نشاط مخاطب و هم بستری در راستای افزایش معرفت در بین جوانان و نوجوانان شود.
مدیر موسسه فرهنگی قدس ادامه‌داد: عمق آموزه‌های معنوی در این برنامه‌ها می‌تواند بر نگاه تخریبی نحله‌های انحرافی غلبه کرده و جوانان را نسبت به بمباران‌های فرهنگی و تبلیغاتی دشمن واکسینه نماید که البته موسسه جوانان آستان قدس‌رضوی در این زمینه قالبی پایدار با برنامه‌های تحول آفرین ایجاد کرده است.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول