اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد؛

آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهدای وحدت برگزار شد

خبرگزاری فارس: آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهدای وحدت شهیدان؛ رجبعلی محمدزاده و نورعلی شوشتری در بجنورد برگزار شد.

آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهدای وحدت برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهدای وحدت شهیدان؛ رجبعلی محمدزاده و نورعلی شوشتری در بجنورد برگزار شد.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ظهر امروز در این آیین با تاکید بر اینکه برگزاری این‌گونه برای بزرگداشت این شهدا یک تکلیف است، اظهار داشت: خوشا به حال شهدایی که مردانه پیش رفتند و مغفرت الهی را کسب کردند.
حسینعلی یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، افزود: شهیدان بزرگواری چون محمدزاده و شوشتری علمداران، رزمندگان و ایثارگران استان‌های خراسان بودند که خستگی ناپذیر به دنبال ادای تکلیف بوده و سرانجام در کیلومترها آن طرف از موطن خود به هنگام ادای تکلیف شربت شهادت را نوشیدند.
وی تصریح کرد: هنگامی که خبر شهادت سرداران سپاه اسلام شوشتری و محمدزاده در فضای جامعه اسلامی به ویژه استان‌های خراسان طنین انداز شد، این واژه بچه‌های انقلاب و جنگ مجدد زمزمه شد که تا دشمن هست ما هستیم و تا ما هستیم دفاع مقدس همچنان باقی است.
یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: سردار محمدزاده فرمانده پر افتخار سپاه سلمان پس از یک عمر تلاش و جهاد خستگی ناپذیر همراه هم‌سنگر رشیدش سردار نورعلی شوشتری در اوج افتخار گوهر جانان را به جانان سپرد و با نثار جان موثر و کارآمدی نظام یعنی وحدت، خدمت و امنیت را به طرز باشکوهی  عملیاتی کردند.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اضافه کرد: بدون شک شهیدان پر آوازه سپاه اسلام شوشتری و محمدزاده با شهادت خویش موجبات وحدت هر چه بیشتر در سیستان و بلوچستان را فراهم کردند.
وی تاکید کرد: شهیدان وحدت با نثار خون خویش فتنه عمیق دشمن را در میهن اسلامی افشا و موجبات انسجام وحدت هر چه بیشتر آحاد ملت را مهیا کردند
یوسفعلی‌زاده گفت: اینک با تاسی از  شهیدان عزیز بر سر پیمان‌های ناگسستنی با امت حزب الله، با آحاد مستضعفان و پا برهنگان دنیا عهدی دوباره می‌بندیم که تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خونمان راه شهیدان را ادامه خواهیم داد.
وی همچنین وجود 2 هزار و 634 شهید، 6 هزار جانباز، 450 آزاده و 32 هزار رزمنده خراسان شمالی طی دوران دفاع مقدس را سندی گویا بر ولایت‌مداری و دفاع از ارزش مداری مردم این خطه عنوان کرد.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی همچنین از سازماندهی 257 هزار نفر در بسیج این استان خبر داد و گفت: این تعداد همه ساله در حال افزایش است.
آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سرداران شوشتری و محمدزاده در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد با حضور سردار فضلی، خانواده این شهیدان و جمع کثیری از مردم و مسئولان برگزار شد.
سردار رجبعلی محمدزاده فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به همراه سردار نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و همچنین جمعی از پاسداران و عشایر اهل سنت و شیعه پیشین سرباز 26 مهر‌ماه دو سال قبل توسط گروهک تروریستی وابسته به عبدالمالک ریگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول