اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6 آبان‌ماه و در اندیمشک؛

همایش بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول نظام مهندسی شهرستان اندیمشک از برگزاری همایش بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان در این شهرستان در 6 آبان خبر داد.

همایش بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان برگزار می‌شود
عبدالکریم درویش‌زاده امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: همایش بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان قرار است روز جمعه ششم آبان‌ماه سال جاری در تالار فرهنگ شهرستان اندیمشک برگزار شود.
وی با اشاره به اهمیت اجرای این همایش در خوزستان افزود: این همایش در استان خوزستان اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا می‌تواند در راستای طراحی ساختمان‌هایی با مشخصات صحیح تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و در بهینه‌سازی مصرف انرژی نیز تاثیر گذار باشد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مصرف انرژی در کشور در بخش ساختمان باید رقمی معقول باشد، خاطر نشان کرد: با تلاش در راستای معرفی شرایط می‌توان به نقطه‌ای رسید که مصرف انرژی در صنعت ساختمان به طور کامل بهینه ‌شود و به این دلیل برگزاری چنین همایش‌هایی در دستور کار قرار دارد.
درویش‌زاده با تاکید بر اینکه در این همایش تلاش زیادی درباره فرهنگ‌سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان خواهیم کرد، گفت: در این همایش راهکارهای فرهنگی در بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت ساختمان، آموزش راهکارهای مدیریت مصرف انرژی در صنعت ساختمان به ویژه مصارف خانگی، آشنایی با روش و هزینه‌های تولید انرژی در کشور بررسی خواهد شد.
مسئول نظام مهندسی شهرستان اندیمشک تاکید کرد: در این همایش قربانی، ممیز بهینه‌سازی مصرف انرژی از تهران، اردلان مسئول گروه تخصصی تاسیسات نظام مهندسی خوزستان و صحرایی مدیر عامل شرکت مدیریت تولید و بهره‌برداری سد دز سخنرانی خواهند کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول