اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی تاکیدکرد:

رعایت مقررات ملی صنعت ساختمان در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: رعایت مقررات ملی صنعت ساختمان سرلوحه کار ساختمان‌سازان قرار گیرد.

رعایت مقررات ملی صنعت ساختمان در آذربایجان غربی
سید جواد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باید موارد جزئی که مقررات ملی صنعت ساختمان وجود دارد نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی رعایت نکات فنی در ساختمان‌سازی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: مردم در زمینه توجه به مقررات صنعت ملی ساختمان به بلوغ رسیده‌اند و در ساختمان‌هایی که می‌سازند ضوابط و مقررات را رعایت می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه باید برخورد جدی با افرادی که اقدام به احداث ساختمان‌های غیرمقاوم می‌کنند صورت گیرد، افزود: نباید ترحمی در دل‌های متولیات در این بخش ایجاد شود و اجازه دهند ساختمانی ساخته شود که فاقد مقررات ملی ساختمان باشد.
محمودی بر داشتن ایمان و اعتقاد بر کاری که توسط شهرداران انجام می‌گیرد تاکید کرد و گفت: اعتقاد به کاری که شهرداران در زمینه ساخت ‌و سازهای دارند سبب می‌شود کارها در کمترین زمان و به نحو شایسته‌تری انجام گیرد.
وی با بیان اینکه عمده خسارت‌های بلایای طبیعی گریبانگیر شهرها می‌شود، خاطرنشان کرد: باید مدیریت شهری اقدامات لازم را در زمینه به حداقل رساندن خسارت ناشی از این بلایای طبیعی تلاش کند.
این مسئول با بیان اینکه یکی از مباحث مهم در پیشگیری از بلایای طبیعی مقاوم سازی است، تصریح کرد: باید اقداماتی در راستای صنعت ساختمان‌سازی انجام گیرد تا عمر مفید ساختمان‌ها را افزایش دهیم.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ایمن‌سازی ساختمان‌ها یکی از مواردی است که باید نسبت به آن توجه جدی شود چرا که در صورت عدم توجه به این موضوع شاهد خسارت‌های جبران‌ناپذیری در این زمینه می‌شویم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول