اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت سپهر بانک صادرات:

صنعت ساختمان زمینه سرمایه‌گذاری مطلوبی دارد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت سپهر بانک صادرات وجود فرصت‌های سرمایه‌گذاری گفت: شرایط موجود در صنعت ساختمان و مطالعه و تحقیق مناسب در این زمینه می‌تواند شرایط اقتصادی مطلوبی برای سرمایه‌گذاران فراهم آورد.

صنعت ساختمان زمینه سرمایه‌گذاری مطلوبی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالحمید وکیلی ظهر امروز در همایش مدیریت سرمایه‌گذاری و فرصت‌ها در استان قم که در مجتمع فرهنگی وتوس برگزار شد، اظهار داشت: شرایط امروز، شرایط متفاوتی در اقتصاد کشور ایجاد کرده است که هدفمندی یارانه‌ها تاثیراتی در ابعاد وضعیت اقتصادی وارد کرده است.
وی گفت: بحث اقتصاد جهانی و محدودیت‌ها و تحریم‌ها نیز در اقتصاد داخلی کشور تاثیرگذار است.
عضو هیئت مدیره شرکت سپهر بانک صادرات ابراز داشت: صنعت ساختمان برخلاف بخش‌های دیگر از یک پایداری برخوردار است، در این بخش تمام عوامل تولید با اتکا به خود صنعت می‌توانند پیش روند.
وکیلی تصریح کرد: در این بخش بحث تهدید‌های بیرونی مطرح نیست، همچنین وجود مشاوران مجرب داخلی نیاز به بیرون را کاهش می‌دهد و در تامین مواد اولیه این صنعت نیز خوداتکایی بالایی در کشور وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: بخش عمده اقتصاد کشور در صنعت ساختمان خوداتکا است و ارزش افزوده ایجاد می‌کند، ارزش افزوده‌ای که سبب می‌شود در هر بخش از این صنعت وارد شد و با اطمینان پیش رفت.
عضو هیئت مدیره شرکت سپهر بانک صادرات گفت: صنعت ساختمان در عصر حاضر دچار تغییرات اساسی شده و این صنعت منوط به بحث مسکن نیست، بلکه بحث تجاری، اداری، خدماتی و ... را نیز شامل می‌شود.
وکیلی خاطرنشان کرد: یک میلیون و 500 هزار واحد مسکن کمبود داشته و سالانه با تقاضای جمعیت جوانی که نیاز به مسکن دارند، مواجه هستیم و این در حالی است که بافت‌های فرسوده در شهرها نیز بحث قابل توجهی را ایجاد می‌کند.
وی تصریح کرد: شرایط موجود در صنعت ساختمان و مطالعه و تحقیق مناسب در این زمینه می‌تواند شرایط اقتصادی مطلوبی برای سرمایه‌گذاران فراهم آورد.
عضو هیئت مدیره شرکت سپهر بانک صادرات افزود: شهر قم زمینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های متفاوت را دارد که با شناخت بازار و بازارشناسی این امر میسر می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول