اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

پلیس در برقراری امنیت مصمم‌تر شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشگین‌شهر گفت: پلیس مقتدر ایران در تمام صحنه‌ها و رخدادها حاضر و ناظر بوده و بیش از گذشته مصمم به برقراری امنیت و اطمینان‌بخشی به مردم است.

پلیس در برقراری امنیت مصمم‌تر شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار صبح امروز در پنجاه و هفتمین دوره جشن تحلیف و اعطای درجه به فراگیران انتظامی مرکز آموزش شهید بیگلری مشگین‌شهر اظهار داشت:‌ پلیس کشورمان امروز با ملبس شدن به اخلاق اسلامی و معنویت برگرفته از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هوشمندانه در صحنه است تا با هرگونه ناهنجاری مقابله کند.
امام جمعه مشگین‌شهر ادامه داد: پلیس مقتدر ما امروز در تمام صحنه‌ها و رخدادها حاضر و ناظر است و بیش از گذشته مصمم به برقراری امنیت، آرامش و اطمینان‌بخشی به مردم است.
وی یکی دیگر از ویژگی‌های پلیس کشورمان را داشتن روحیه خودباوری و کسب اعتماد و همراهی مردم اعلام کرد و بیان داشت: امروز در عصر پیچیده تحولات جهانی، پلیسی موفق است که بتواند مردم را با خود همراه داشته باشد.
این مسئول با قدردانی از عملکرد مناسب مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین‌شهر در تربیت نیروهای پلیس، خودباوری و خوداتکایی همراهی با اقتدار معنوی را از خصوصیات پلیس کشور اعلام کرد.
فرمانده مرکز شهید بیگلری مشگین‌شهر نیز در ادامه اظهار داشت: از سال گذشته این مرکز فقط فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را آموزش می‌دهد.
ارشاد کرم‌نژاد اضافه کرد: در هر دوره دو ماهه بیش از دو هزار مشمول با مدرک دانشگاهی را آموزش داده و به مناطق مختلف اعزام می‌کنیم.
وی بیان داشت:‌ فراگیران در این مرکز با مدرک دانشگاهی موفق به اخذ درجه گروهبانی تا ستوان دومی می‌شوند.
فرمانده مرکز آموزش شهید بیگلری مشگین‌شهر از این مرکز به عنوان پنج مرکز آموزش انتظامی کشور یاد کرد و گفت: ما در سال جاری توانسته‌ایم رتبه اول تحقیقات و نوآوری را در این مرکز آموزشی کسب کنیم.
وی تلاش و صلابت پلیس و ماموران جان بر کف نیروی انتظامی را در صحنه‌های مختلف اجتماعی یادآور شد و بیان داشت: پلیس مقتدر پلیسی است که بتواند وظیفه خطیر و رسالت اصلی خود را با جلب مشارکت‌های مناسبت‌تر انجام دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم نیروهای مسلح از جلوی جایگاه رژه رفته و حرکات نمایشی مختلف نظیر تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری مجرمان برگزار شد و در پایان به نماینده فراگیران اعطای درجه و نشان انجام شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول