اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس:

جاده ورودی برازجان از سمت شیراز استاندارد نیست

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس گفت: جاده ورودی برازجان از سمت شیراز هیچ گونه استانداردی ندارد.

جاده ورودی برازجان از سمت شیراز استاندارد نیست
ایوب پاپری‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: اداره کل راه و ترابری استان بوشهر در دو سال گذشته در توسعه راه‌های استان و ایمن کردن جاده‌ها عملکرد خوبی داشته و شاهد احداث بزرگراه‌ها و آزادراه‌های مناسبی در سطح استان هستیم.
وی افزود: در دشتستان نیز اقدامات موثر و خوبی انجام گرفته و بویژه با احداث بزرگراه اهرم برازجان به دیلم تحولی عظیم در امنیت جاده‌ای استان حاصل خواهد شد و همچنین احداث آزادراه بوشهر برازجان شیراز نیز امری مهم و تعیین‌کننده در امنیت جاده‌ای در استان است.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده ورودی برازجان از سمت شیراز استاندارد نیست خاطرنشان کرد: جاده ورودی شهر برازجان از طرف جاده شیراز ـ دالکی ـ برازجان منطبق بر اصول ایمنی و رعایت استانداردهای لازم نیست که باید مورد تجدید نظر کلی قرار گیرد.
 پاپری‌مقدم تصریح کرد: در ابتدای ورود به این مسیر، شاهد پیچی بسیار خطرناک هستیم که باید بطور کامل حذف و ابتدای ورودی به حداقل یک کیلومتر قبل از آن منتقل شده و بصورت یک مسیر مستقیم تبدیل شود، علاوه بر آن نصب علائم هشدار دهنده و تابلوهای راهنما و تعیین مسیر با ابعاد بزرگ بر روی جاده در فاصله‌ای مناسب از ورودی بسیار ضروری است.
 وی با تاکید بر لزوم نصب علائم هشداردهنده در این مسیر اضافه کرد: رانندگان بویژه کسانی که نخستین بار در این مسیر تردد می‌کنند با نصب این علائم، متوجه موضوع شده و تصمیم درست را اتخاذ می‌کنند زیرا در برخی موارد رانندگان در آخرین لحظه به هنگام رسیدن به تقاطع اشتباهاً وارد جاده کمربندی که به سمت بوشهر می‌رود شده و بعداً با دنده عقب اقدام به برگشت به مسیر اصلی را دارند که حادثه‌آفرین است.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از مدیرکل راه استان بوشهر می‌خواهیم که بطور جدی موضوع را پیگیری و در دستور کار قرار دهد تا شاهد ایمن شدن این مسیر باشیم.
پاپری‌مقدم همچنین با تقدیر از اداره کل راه در احداث آزادراه بوشهر به شیراز یادآور شد: این آزاد راه طول مسیر برازجان به شیراز را 80 کیلومتر کاهش می‌دهد و از طریق فراشبند و فیروزآباد به شیراز می‌رسد و احداث آن در واقع در راستای صرفه‌جویی در وقت و هزینه انجام می‌شود.
وی با اشاره به شش‌بانده شدن جاده برازجان به بوشهر افزود: این مسیر 60 کیلومتر است که فاز اول این پروژه به طول 15 کیلومتر در حال انجام است و برای 15 کیلومتر ابتدایی این مسیر 60 میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.
پاپری‌مقدم گفت: از تمام امکانات و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت راه‌های استان و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها بهره می‌گیریم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول