اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

100 میلیارد ریال برای تکمیل آرامستان برازجان نیاز است

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان گفت: 100 میلیارد ریال برای تکمیل آرامستان جدید برازجان نیاز است.

100 میلیارد ریال برای تکمیل آرامستان برازجان نیاز است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی عصر امروز در بازدید از آرامستان جدید برازجان اظهار داشت: شهرداری برازجان در نیمه نخست امسال طرح‌های مهم و ارزشمندی را در شهر اجرایی کرده و شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی در تمام پروژه‌ها هستیم.
وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و افزایش خدمات‌رسانی به مردم از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است و انتظار داریم همه مردم با این مجموعه همکاری کنند.
شهردار برازجان با اشاره به لزوم احداث آرامستان جدید برازجان خاطرنشان کرد: آرامگاه قدیم شهر به لحاظ محصور شدن به وسیله ساختمان‌های مسکونی، کمبود ظرفیت، فقدان برخی امکانات لازم و بحث شلوغی و ترافیک در آن نقطه شهر پاسخگو نبود و تصمیم به ایجاد یک آرمستان جدید در خارج از محدوده شهر گرفتیم که انتظار داریم در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد. 
حسین‌آبادی تصریح کرد: با همکاری شورای اسلامی، بخشی از اقدامات اولیه برای احداث این آرامستان انجام شده و تاکنون حدود 150 میلیون تومان در این طرح هزینه شده است.
شهردار برازجان با بیان اینکه 100 میلیارد ریال برای تکمیل آرامستان جدید برازجان نیاز است گفت: این آرامستان از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و برای تکمیل این طرح بزرگ نیازمند 100 میلیارد ریال اعتبار هستیم که البته در یک دوره 10 ساله و بر اساس برنامه زمانبندی اجرایی و تامین اعتبار می‌شود.
حسین‌آبادی اذعان داشت: همه خدمات لازم نظیر فضاهای سبز، مکان استراحت، محل اجتماعات، نمازخانه، گل‌فروشی و سایر امکانات لازم برای این مکان طراحی شده که به فضل خدا اجرا می‌شود.
وی افزود: فرمانداری و سایر ادارات همکاری و تعامل مطلوبی با مجموعه شهرداری دارند و انتظار داریم با همکاری بیشتر شاهد رشد و توسعه شهر برازجان باشیم.
شهردار برازجان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم امسال چند طرح مهم و زیربنایی در برازجان عملیاتی می‌شود و برای رفاه و آسایش مردم هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول