اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های امروز نماز جمعه دشتستان مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه برازجان از کیفیت نان در دشتستان

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: کیفیت نان در دشتستان مناسب نیست و روز به روز شاهد پایین آمدن کیفیت نان در این شهرستان هستیم.

انتقاد امام جمعه برازجان از کیفیت نان در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه اول نماز جمعه امروز در برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان مومن است و موجبات سربلندی انسان در دنیا و آخرت می‌شود.
وی در ادامه با بررسی گناهان کبیره افزود: حسادت از گناهانی است که ریشه خیلی از گناهان می‌شود و ریشه شیطانی دارد.
امام جمعه دشتستان با بیان اینکه خداوند از حسود بیزار است خاطرنشان کرد: خداوند خطاب به موسی‌بن عمران فرمود" انسان حسود مشمول فضل و رحمت خداوند قرار نمی‌گیرد".
مصلح در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس و سالروز شهادت شهیدان کلاهدوز و جهان‌آرا و نامجو تصریح کرد: شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس مردانه ایستادند و راحتی و آسایش امروز مرهون خون شهداست.
امام جمعه برازجان در خطبه دوم نماز نیز به 10 مهر روز جهانی سالمندان اشاره کرد و گفت: دین اسلام به سالمندان و افراد مسن اهمیت زیادی می‌دهد و همه ما وظیفه داریم به والدین و افراد مسن احترام ویژه قائل شویم.
مصلح به 13 مهر روز نیروی انتظامی اشاره و با تقدیر از زحمات ماموران زحمتکش نیروی انتظامی بیان داشت: استقرار نظم و امنیت و تامین آسایش، مبارزه با خلافکاری، جمع‌آوری سلاح غیرمجاز، مبارزه با قاچاق و پیشگیری از جرم و کشف جرایم از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است که انتظار داریم شاهد موفقیت بیش از پیش این نیرو باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در همایش بیداری اسلامی اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب به خوبی آسیب‌های بیداری اسلامی را تشریح کردند و خواستار اتحاد و همدلی انقلابیون شدند.
امام جمعه برازجان با اشاره به توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب به بیداری اسلامی گفت: احساس تمام شدن کار با سقوط حاکمان، ترسیدن از هیمنه ظاهری مستکبران، مغرور شدن از پیروزی و ایجاد اختلافات در پشت جبهه از مهم‌ترین آسیب‌هایی است که بیداری اسلامی را تهدید می‌کند.
مصلح در ادامه با اشاره به برداشت خرما در دشتستان اظهار داشت: باغداران شهرستان دشتستان منتظر آغاز خرید تضمینی خرما هستند و امیدوار هستیم مسئله خرما به خوبی مرتفع شود تا کشاورزان همانند سال گذشته متضرر نشوند.
امام جمعه برازجان با انتقاد شدید از کیفیت نان دشتستان خاطرنشان کرد: صرفه‌جویی در مصرف و ارتقای کیفیت خدمات از مهم‌ترین اهداف طرح هدفمندی یارانه‌ها بوده که متاسفانه در بحث نان روز به روز شاهد پایین آمدن کیفیت نان هستیم.
مصلح افزود: عدم نظارت صحیح، مشکلات کیفیت آرد، کیفیت مواد افزودنی و مشکل نیروی انسانی متخصص از جمله مواردی است که موجبات پایین آمدن کیفیت نان در دشتستان شده و مسئولان مربوطه باید تدابیر لازم را برای این مهم بیاندیشند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول