اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس خبر داد:

راه‌اندازی 16 رشته تخصصی در دانشگاه پیام نور شادگان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده مجوز راه‌اندازی 16 رشته تخصصی و جدید در دانشگاه پیام نور این شهرستان دریافت شد.

راه‌اندازی 16 رشته تخصصی در دانشگاه پیام نور شادگان
حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: افزایش فضاها و امکانات آموزشی شادگان یکی از اولویت‌هایی است که با جدیت توسط مسئولان پیگیری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در راستای افزایش نیروی انسانی آموزش و پرورش همچنان در حال پیگیری و رایزنی با مسئولان برای اخذ مجوز به کارگیری نیروهای انسانی است.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه مراکز علمی و رشد علمی شهرستان شادگان در حال حاضر یکی از اولویت‌های کاری بنده در مجلس شورای اسلامی است.
وی ادامه داد: تاکنون در راستای توسعه دانشگاه پیام نور شادگان و تجهیز مدارس اعتبارات و اقدامات مطلوبی صورت گرفته که امیدواریم مسئولان اجرایی نیز همکاری لازم را داشته باشند.
ناصری نژاد تصریح کرد: دانشگاه پیام نور شادگان در راستای گسترش و پوشش‌دهی علمی منطقه نقش بسزایی دارد و به یکی از قطب‌های علمی منطقه تبدیل شده است.
وی در ادامه گفت: احداث ساختمان دانشگاه پیام نور شادگان و توسعه و تجهیز آن و همچنین ایجاد جاده دسترسی از اقدامات اخیر در این زمینه است.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایجاد رونق علمی در دانشگاه پیام نور شادگان یکی از اهداف مهم فرهنگی مسئولان است.
وی اظهار داشت: در همین راستا اخیرا با توجه به پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده موفق به اخذ مجوز راه‌اندازی 16 رشته مهم و تخصصی در دانشگاه پیام نور شادگان شدیم.
وی تصریح کرد: این رخداد تحول بی‌نظیر و تأثیر چشمگیری بر شکوفایی علمی شادگان و تحرک اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این شهرستان خواهد داشت.
ناصری نژاد خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور شادگان فعالیت خود را با سه رشته آغاز و در سال 89 به 20 رشته تخصصی رسید که امیدواریم همچنان شاهد رونق علمی این دانشگاه باشیم.
وی از مسئولان خواست در راستای رونق و توسعه فضاهای آموزشی در سطح شهر با مسئولان فرهنگی همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول