اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد:

زمینه حذف تراکتورسازی از رقابت‌های جام حذفی فراهم است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمادگی مطلوب تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای بازی مقابل تراکتورسازان در جام حذفی فوتبال کشور گفت: زمینه حذف تراکتورسازی از رقابت‌های جام حذفی فراهم است.

زمینه حذف تراکتورسازی از رقابت‌های جام حذفی فراهم است
پرویز موسوی عصر امروز در حاشیه بازدید از چمن ورزشگاه تختی شهر یاسوج به همراه ناظران فدراسیون فوتبال کشور برای برگزاری بازی جام حذفی فوتبال کشور میان دو تیم شهرداری یاسوج و تراکتورسازی تبریز که فردا در این شهر برگزار می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: خوشبختانه همه شرایط برای برگزاری این دیدار حساس فراهم بوده و به حتم تماشاگران خونگرم فوتبال در یاسوج و سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد بازی خوب و مهیجی را تماشا خواهند کرد.
وی با قدردانی از اصحاب رسانه به خصوص خبرگزاری‌ها و صدا و سیما که در انعکاس موضوعات مختلف مربوط به فوتبال این استان زحمات زیادی را متقبل می‌شوند، ابراز داشت: یکی از ایراداتی که به این دوستان در رسانه‌ها علی‌رغم زحمات زیاد وارد بوده این است که انتظار می‌رود با ورود مسئولان کشوری و شخصیت‌های شناخته شده به این استان، موضوعات کلان استانی را فراموش نکنند همچنان‌که در روز برگزاری مجمع فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد کسی خواسته‌های ما و صحبت‌های مسئولان استانی را انعکاس نداد.
موسوی به وضعیت کنونی تیم فوتبال شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: اوضاع نسبت به گذشته بسیار بهتر شده و ما امیدواریم که با برگزیدن شهردار به صورت رسمی در مرکز استان، از این بلاتکلیفی که در مدیریت تیم شهرداری ایجاد شده نجات پیدا کنیم.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که اجازه حاشیه‌سازی برای این تیم را به هیچ کس نخواهیم داد، تصریح کرد: خیال سرمربی و کادر فنی و بازیکنان این تیم راحت باشد که آن‌چه برای ما و همه مسئولان این تیم و همچنین مسئولان استانی مهم بوده، ثبات و در نهایت نتیجه‌گیری این تیم است.
موسوی در پاسخ به این سئوال که تا چه اندازه به موفقیت این تیم در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور و همچنین جام حذفی امیدوار هستید، بیان داشت: با داشتن چنین بازیکنانی و مربی فهیم و با دانشی و مهم‌تر از همه این تماشاگر با فهم و دارای بینش بالا در سطح ورزش، نه تنها شکست تراکتورسازی بلکه موفقیت در برابر سایر تیم‌های مطرح کشور برای این تیم دور از دسترس نیست.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول