اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل تراکتورسازی تبریز خبر داد:

تولید نزدیک به 8 هزار تراکتور در تراکتورسازی ایران

خبرگزاری فارس: مدیر عامل تراکتورسازی تبریز گفت: نزدیک به 8 هزار دستگاه انواع تراکتور در بزرگ‌ترین واحد تولید کننده ماشین آلات کشاورزی تولید و به بازار عرضه شده است.

تولید نزدیک به 8 هزار تراکتور در تراکتورسازی ایران
ابوالفتح ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: این تعداد تراکتور در نیمه نخست امسال در مجموعه‌های گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در تبریز، کردستان، ارومیه تولید شده است.
وی افزود: از تعداد یاد شده 7 هزار و 519 دستگاه در تراکتورسازی تبریز و بقیه در تراکتورسازهای ارومیه و کردستان از خط تولید خارج شده‌اند.
ابراهیمی اضافه کرد: ارقام تولیدی در گروه تراکتورسازان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد نشان می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه در این مجموعه‌ها بیش از 12 نوع محصول عمده تولید می‌شود، گفت: این محصولات شامل تراکتورهای MF285 ،MF399، ITM 299، ITM800در دو نوع تک و دو دیفرانسیل،  ITM240، ITM1050و تراکتورهای باغی در سه نوع است.
عضو هیئت مدیره گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در مورد برنامه تولیدی مجموعه تحت مدیریتش نیز گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته که بر حسب نیاز بازار و تقاضای کشاورزان صورت گرفته امسال 26 هزار دستگاه از انواع محصولات یاد شده در گروه صنعتی تراکتورسازان تولید خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده ادوات کشاورزی با 12 شرکت اقماری که هفت شرکت در تبریز و در خود تراکتورسازی مستقر بوده و دو شرکت در سنندج و ارومیه و سه خط تولید نیز در کشورهای ونزوئلا، اوگاندا و تاجیکستان فعال است.
ابرهیمی یادآور شد: در این مجموعه بیش از 5 هزار نفر به طور مستقیم مشغول به کار هستند و با توجه به همکاری بیش از 200 قطعه‌سازی و واحد تولیدی برای تامین قطعات و محصولات مورد نیاز این گروه پیش بینی شاغلان غیر مستقیم مرتبط با این گروه نیز 200 هزار نفر است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول