اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج عنوان کرد:

یاسوج ایستگاه آخر تراکتورسازی تبریز در جام حذفی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: در مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز را با حمایت تماشاگران خونگرم یاسوجی شکست خواهیم داد.

یاسوج ایستگاه آخر تراکتورسازی تبریز در جام حذفی
عباس چمنیان پس از پیروزی پرگل 5 بر یک تیم فوتبال شهرداری یاسوج در مقابل شاهین کوهرنگ، نماینده استان چهارمحال و بختیاری در جام حذفی کشور اظهار کرد: تیم شهرداری یاسوج با کم شدن حاشیه‌ها رفته رفته به جایگاه شایسته خود در فوتبال کشور و در لیگ دسته یک آزادگان خواهد رسید.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که به‌دلیل پاره‌ای از مشکلات اول فصل به جام حذفی و موفقیت در آن نمی‌اندیشیدیم، افزود: با شرایطی که در درون این باشگاه پیش آمد و با تغییر و تحولات انجام شده، اکنون در جام حذفی نیز حریف سرسختی برای رقیبان خواهیم بود.
چمنیان گفت: در طول چند هفته اخیر روند صعودی و پیشرفت فنی در تیم ما مشهود بوده که با حمایت بیشتر مدیریت شهرداری یاسوج و شورای اسلامی این شهر که همه دغدغه فوتبال و ورزش دارند، می‌توان به موفقیت‌های بیشتر در سطوح بالاتر اندیشید.
این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، استان کهگیلویه و بویراحمد را سرشار از استعدادهای ناب فوتبالی دانست و افزود: علاوه بر این استعدادها، تماشاگران فهیم و خونگرم این استان نیز پشتوانه فوتبال این دیار هستند که ما در شرایط بحرانی تیم در چند ماه گذشته به این مهم پی بردیم.
چمنیان اضافه کرد: در شرایطی که این تیم وضعیت خوبی از نظر مدیریت و نحوه اداره تیم نداشت، تماشاگران خونگرم یاسوجی هرگز به تیم خودشان پشت نکرده و دست از حمایت تیم شهرداری یاسوج برنداشتند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: اکنون وظیفه ما به‌دلیل این‌گونه حمایت‌های مردمی دوچندان شده که باید با پشتکار و برنامه‌ریزی در جام آزادگان و همچنین جام حذفی بتوانیم پاسخگوی احساسات جوانان پرشور علاقه‌مند به فوتبال در این استان باشیم.
وی بیان کرد: جام حذفی را جدی خواهیم گرفت و در بازی آینده خود در این چارچوب که با تیم قدرتمند تراکتورسازی تبریز رو‌به‌رو می‌شویم، سعی بر این داریم که دل فوتبال‌دوستان را با کسب نتیجه دلخواه شاد کنیم.
این مربی فوتبال با اشاره به این‌که شکست تیم تراکتورسازی تبریز در خانه و با حمایت این تماشاگر پرشور دور از دسترس نیست، عنوان کرد: از هم اکنون باید تمام نیروی خود را بسیج کنیم تا بتوانیم با روحیه مضاعف و برنامه‌ریزی مناسب، برتری و قدرت فوتبال شهرداری یاسوج را به فوتبال کشور تحمیل کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول