اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکارچیان متخلف در خلخال دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی خلخال چند نفر از شکارچیان متخلف در خلخال دستگیر شدند.

شکارچیان متخلف در خلخال دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی شهرستان خلخال عصر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح دستگیری‌های اخیر در خلخال اظهار داشت: از این شکارچیان 9 قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف شده و افراد خاطی نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.
حسین بهمنی افزود: از این تعداد سلاح هشت مورد شکاری و یک قبضه نیز جنگی بوده که به همراه 120 تیر فشنگ شکاری و سه تیر فشنگ جنگی دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: این هشت شکارچی به صورت غیرمجاز در روزهای گذشته در مناطق شکار ممنوع خلخال اقدام به فعالیت می‌کردند که با دستگیری آنها برخی لوازم و ابزار شکار و صید آنها نیز به دست آمد.
این مسئول خاطر نشان کرد: از این افراد متخلف یک پارچه رنگی که در آن کلماتی برای فریب و به دام انداختن پرندگان شکاری مورد استفاده قرار می‌گرفت، کشف شده و به دست آمد.
بهمنی ادامه داد: این شکارچیان به صورت حرفه‌ای اقدام به شکار می‌کردند و در تلاش بودند تا در مناطق مختلف خلخال حیوانات و پرندگان کمیاب را صید و یا شکار کنند.
به گزارش فارس،‌ فرمانده انتظامی شهرستان خلخال در ادامه سخنان خود از کشف 1.5 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
بهمنی گفت:‌ مواد مخدر کشف شده از یک قاچاقچی حرفه‌ای و در یک کار اطلاعاتی و عملیاتی به دست آمده و فرد دستگیر شده نیز تحویل مقامات قضایی خلخال شده است.
وی از تنگناتر شدن عرصه فعالیت برای قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال خبر داد و افزایش کشفیات مواد مخدر را نشانگر فعالیت نیروهای مبارزه با مواد مخدر و تلاش پلیس برای مبارزه با سوداگران مرگ اعلام کرد.
بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود به گله‌مندی و اعتراض برخی از اصناف و بازاریان خلخال به فروشندگان مزاحم و دوره‌گرد از سایر شهرها و ارایه اجناس نامرغوب در بازار اشاره کرد و اظهار داشت: ما با همکاری اماکن این موارد را بررسی کردیم و تلاش می‌کنیم با همکاری شهرداری با فروشندگان دوره‌گرد و سیار و همچنین مزاحمان خیابانی برخورد کنیم.
وی اضافه کرد: کل بازاریان چند‌ بار در نامه‌ای از امور صنفی، شهرداری و نیروی انتظامی خواسته‌اند تا با افراد خاطی و اخلالگر برخورد شود که ما نیز تلاش می‌کنیم در حدود وظایف و اختیارات خود نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم انجام دهیم.
جمعی از اصناف و بازاریان خلخال در اعتراض به فعالیت فروشندگان مزاحم و دوره‌گرد از سایر شهرها با اجناس نامرغوب که زمینه کاهش فروش کالا در بازار را به دنبال داشته‌اند، اعلام کردند که شهرداری، اصناف و نیروی انتظامی باید با عوامل و مسببان این اقدامات برخورد کنند تا افراد فرصت‌طلب اجازه ادامه چنین اقداماتی را به خود ندهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول