اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از چند روز متواری شدن در رودان؛

عمو و برادرزاده قاتل دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان رودان از دستگیری دو قاتل متواری متهم به قتل یک جوان 20 ساله در این شهرستان خبر داد.

عمو و برادرزاده قاتل دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از رودان در شمال شرقی هرمزگان، مجید حاجی‌زاده شامگاه یکشنبه در نشست تشریح عملیات دستگیری عاملان قتل جوان 20ساله اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی رودان دو نفر که جوانی 20 ساله را به قتل رسانده و متواری شده بودند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودان افزود: ماموران پلیس آگاهی رودان از وقوع یک فقره درگیری و انتقال دو نفر مصدوم به بیمارستان علی بن ابیطالب رودان مطلع و به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: ماموران مشاهده کردند که دو نفر مصدوم به نام‌های "الف ـ ص" 21 ساله و "مصیب الف" 20 ساله در روستای آب‌نما از ناحیه پهلوی چپ و زیر قفسه سینه با شی برنده مصدوم که نفر ردیف دوم به علت شدت جراحات وارده در  بیمارستان فوت کرد.
این فرمانده انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی بلافاصله تحقیقات خود را برای شناسایی قاتل با قاتلان آغاز که با تحقیقات به عمل آمده مطلع شدند که قاتل بنام "ف‌ـ س" متواری شده است که پس از چندین روز کار پلیسی و بهره‌گیری از شیوه‌های محتلف نهایتا در 27 مهرماه محل اختفا قاتل فراری در انتهای حوزه استحفاظی شهرستان واقع در کوه‌های معادن فاریاب شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی رودان خاطر نشان کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی، اکیپی مجهز به محل اعزام و قاتل را که از حضور ماموران در محل مطلع شده و قصد فرار داشت در باغ مرکبات اطراف مخفیگاه وی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.
این مسئول انتظامی یادآور شد: در تحقیقات جامع و گسترده به عمل آمده، قاتل صراحتا به قتل "م‌ ـ الف" با همدستی عموی خود بنام "م ـ س" 20 ساله اعتراف کرد.
حاجی‌زاده تصریح کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان معرفی و تحویل شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول