اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی اصولگرایان تحول‌خواه خراسان رضوی:

انحراف افکار عمومی هدف اصلی سناریوی آمریکا است

خبرگزاری فارس: سخنگوی اصولگرایان تحول‌خواه خراسان رضوی گفت: انحراف افکار عمومی از مسائل آمریکا به سمت ایران، هدف اصلی سناریوی جدید آمریکا علیه ایران است.

انحراف افکار عمومی هدف اصلی سناریوی آمریکا است
حسین نعیم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در آمریکا و اروپا و همچنین دهمین ماه بیداری اسلامی و دومین ماه جنبش اعتراضی وال استریت در غرب نشان لزوم انحراف افکار عمومی از دید سیاستمداران آمریکایی دارد.
وی افزود: از منظر سیاستمداران آمریکایی به سبب نبود راه حل خروج از چنین مشکلات و فشارهای روز افزون خارجی و داخلی، انحراف افکار عمومی از طریق طرح اتهام به ایران سبب انجام اقدامات تروریستی علیه سفیر عربستان در خاک آمریکا است.
سخنگوی اصولگرایان تحول‌خواه خراسان رضوی ضمن تأکید بر بی اساس بودن این سناریو، افزود: طرح‌ریزی این اتهام در فرصت زمانی کم و آنقدر با عجله انجام شده است که فرصت ایجاد زیرساخت‌های مربوط به آن وجود نداشته به گونه‌ای که حتی روزنامه‌ها در رسانه‌های مربوط به خودشان نیز چنین اتهاماتی را زیر سوال می‌برند.
نعیم‌آبادی ادامه داد: حتی مردم آمریکا نیز نقش صهیونیسم بین‌الملل را درک کرده و آتش‌زدن پرچم اسرائیل در نیویورک خود گواه بیداری مردم آمریکاست.
وی ضمن اشاره به اقدامات مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان در سال‌های اخیر اظهار داشت: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، تأمین سوخت هواپیماهای اسرائیل در جنگ 33 روزه، فشار علیه ایران، تحریم‌ها علیه ایران و غیره همگی از سوابق این مثلث شوم در سال‌های اخیر در منطقه است.
سخنگوی اصولگرایان تحول‌خواه خراسان رضوی عربستان سعودی را بزرگترین وارد کننده محصولات غربی و بزرگترین صادرکننده تروریست به غرب معرفی کرد و افزود: دخالت‌ها عربستان سعودی در کشور سوریه، کینه عربستان از انقلاب اسلامی و ملت ایران و همچنین احساس شکست از برنامه اتمی ایران بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی منطقه و با توجه به ایجاد موج بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه، موقعیت عربستان سعودی در منطقه به شدت ضعیف شده و از بزرگترین کشورهای اسلامی، به دست نشانده حکومت‌های غربی و حافظ منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه بدل شده است.
نعیم‌آبادی همه عوامل ذکر شده را سبب شکل‌گیری و طرح سناریوی جدید آمریکا علیه ایران دانست و گفت: این سناریو در آینده نزدیک و به مرور زمان نتیجه معکوس می‌دهد و روی اثرات مخرب خود را روی عربستان به جا می‌گذارد.
وی ندادن اجازه اجرای مراسم برائت از مشرکان در مراسم حج امسال را از نشانه‌های شروع همین اثرات دانست و اظهار داشت: ترس عربستان از اجرای مراسم مذهبی برائت از مشرکان سبب شده که این کشور مراسم برائت را به نام ممانعت از بروز اختلال و به سبب حفظ امنیت ممنوع اعلام کند ولی امیدواریم با توجه به شکننده بودن موقعیت این کشور در منطقه، چنین اقداماتی به وقوع نپیوندد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول