اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان:

بدون مسئله ‌بودن ایران برای آمریکا هزینه دارد

خبرگزاری فارس: قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان گفت: بدون مسئله ‌بودن و وجود امکان ایفای نقش حقیقی ایران در منطقه، برای آمریکا هزینه دارد.

بدون مسئله ‌بودن ایران برای آمریکا هزینه دارد
حسن قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: طرح سناریوی اتهام به ایران در ارتباط با انجام اقدامات تروریستی علیه سفیر عربستان در خاک آمریکا با مقاصد مختلفی انجام شده است.
وی افزود: جهت‌دادن به افکار عمومی برای فرافکنی مشکلات داخلی و خارجی آمریکا، وجود مسائل اقتصادی و ایجاد جنبش وال استریت در آمریکا و کشانده‌شدن آن به سایر کشورهای غربی و اروپایی از جمله دلایل طرح این اتهام است.
وی ضمن تاکید بر ایران‌هراسی شدید سیاستمداران آمریکایی در رابطه با سایر دلایل مطرح کردن این اتهام گفت: به‌وجود آمدن موج بیداری اسلامی در منطقه و همچنین بیماری پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی همگی از دلایل وارد کردن این اتهام به ایران محسوب می‌شود.
قاسمی اظهار داشت: با وجود موج بیداری اسلامی در منطقه، بیداری و بینایی مردم و همچنین پیوستن مردم کشورهای خاورمیانه به این موج و بر حق دانستن انقلاب اسلامی ایران، آمریکا نتوانست به مقاصد استکباری خود در مورد ایران نائل آید و به همین دلیل سناریوی جدید خود را در این موقعیت خاص منطقه‌ای مطرح کرد.
قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان با اشاره به نزدیک شدن به ایام برگزاری کنگره جهانی حج، ادامه داد: کنگره جهانی حج امسال با توجه به بوجود آمدن موج بیداری اسلامی در منطقه با سال‌های گذشته متفاوت است.
وی با اشاره به دستور کار همیشگی آمریکا مبنی بر فشار بر جمهوری اسلامی ایران، افزود: کنگره جهانی حج و تجمع نمایندگان جهان اسلام در یک مکان مقدس فرصت خوبی برای ایجاد یک جنگ روانی جدید علیه ایران برای آمریکاست.
قاسمی ادامه داد: بدون مشکل و مسئله‌بودن ایران برای آمریکا و کشورهای استکباری دنیا تهدیدی در زمینه افشاگری علیه آنها محسوب می‌شود و چون این موضوع برای آنها حائز اهمیت است دست انداختن به اقدامی از قبیل وارد کردن اتهام به ایران را در دستور کار خود قرار می‌دهند. 
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول