اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

ادعاهای آمریکا پوچ و واهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرج گفت: ادعاهای آمریکا علیه ایران پوچ و واهی است.

ادعاهای آمریکا پوچ و واهی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: آمریکا با این اتهام زنی‌ها بیش از گذشته چهره دروغین و واهی خود را به جهانیان اثبات می‌کند.
وی ادامه داد: آمریکا با متهم کردن ایران مبنی بر ترور سفیر عربستان در این کشور درصدد ترمیم چهره شکست خورده خود بوده و می‌خواهد خود را مطرح کند.
امام جمعه کرج افزود: این درحالی است که با این اقدامات تنها چهره واقعی خود را به جهانیان و مردم دنیا ثابت می‌کند.
کازرونی خاطرنشان کرد: آمریکا با این اتهام زنی‌ها علیه ایران در نظر دارد فرار رو به جلو داشته باشد.
وی افزود: اما این بار نیز آمریکا با این اتهام زنی‌هایش علیه ایران با سد محکم ملت ایران مواجه شد.
امام جمعه کرج گفت: ملت ایران با اتحاد و همدلی و ولایتمداری همیشه در صحنه حضور داشته و پشت ولایت و مسئولان را خالی نخواهند کرد.
کازرونی در ادامه سخنان خود به تظاهرات مردم در کشورهای اروپایی و جهان اشاره کرد و افزود: سیاست‌های نظام سرمایه‌داری موج اعتراضات مردم را فرا گرفته و مردم در کشورهای مختلف اعتراضات خود را در قالب‌های گوناگون از جمله تحصن نشان می‌دهند.
وی در ادامه سخنان خود به سفر هفته گذشته مقام معظم رهبری به کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: مردم با حضور ولایی و پرشور خود بار دگر ولایتمداری خود را به جهان اثبات کرده و مرتبه‌ای دیگر تجدید بیعتی با ایشان بستند.
کازرونی بر تحقق فرمایشات معظم له و اجرای برنامه‌های ایشان تأکید کرد و از مردم و مسئولان خواست تا با برنامه‌ریزی‌های اساسی این اهداف را محقق سازند.
وی با اشاره به آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن از دوم آبانماه سال جاری اظهار داشت: این طرح به منظور تدوین و اجرای برنامه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در کشور است.
کازرونی در پایان همکاری مردم را با مأموران اجرای این طرح مهم ارزیابی کرد و گفت: همکاری مردم با مأموران نقش به سزایی در تحقق اهداف مورد نظر این طرح دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول