اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

توطئه تبلیغاتی آمریکا نتیجه‌ای جز رسوایی نداشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: توطئه تبلیغاتی آمریکا علیه ایران هیچ نتیجه‌ای جز رسوایی خودش نداشته است.

توطئه تبلیغاتی آمریکا نتیجه‌ای جز رسوایی نداشت
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان مومن است و اگر تقوا نداشته باشیم نمی‌توانیم به سربلندی در دنیا و آخرت برسیم.
وی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت جوادالائمه(ع) افزود: مراسم ویژه شهادت امام جواد(ع) در جم برگزار می‌شود و از مردم انتظار داریم مشارکت داشته باشند.
امام جمعه جم در ادامه به روز صادرات اشاره کرد و یادآور شد: تولیدکنندگان باید نسبت به کیفیت‌بخشی به تولیدات خود اقدام کنند تا شاهد رونق صادرات در شهرستان باشیم.
گنجی همچنین با اشاره به روز دامپزشکی افزود: شهرستان جم دارای آمار بسیار خوبی در پرورش گوسفند و زنبور عسل است و باید زمینه‌های تقویت این بخش را فراهم کنیم، چرا که تقویت دامداری در کاهش نرخ بیکاری موثر است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه اشاره کرد و افزود: سفر 9 روزه مقام معظم رهبری به کرمانشاه دستاوردهای ارزشمندی داشته و دنیا حساب ویژه‌ای بر روی این سفر داشته است.
امام جمعه جم افزود: ارتباط صمیمی مردم با ولایت به جهانیان ثابت شد و مردم با جان و دل از رهبر و مقتدای خود استقبال کردند و شیعه و سنی در کنار هم به استقبال رهبر رفتند.
گنجی در ادامه به ماجرای ساختگی ترور سفیر عربستان اشاره کرد و با اشاره به استیصال آمریکا در برابر جمهوری اسلامی گفت: آمریکا با تلاش فراوان و با دیپلماسی در صدد گسترش فضای منفی بر علیه کشورمان است و در واقع توطئه تبلیغاتی آمریکا بر علیه ایران هیچ نتیجه‌ای جز رسوایی آمریکا نداشته است.
وی با اشاره به دلایل آمریکا برای اتهام علیه ایران اسلامی بیان کرد: تکمیل ژست توخالی اوباما در مبارزه با تروریسم، تشویش اذهان عمومی آمریکا و فرار از مشکلات داخلی، تحت‌الشعاع قرار دادن قیام‌های مردم منطقه و بدنام ساختن ایران اسلامی از مهم‌ترین دلایل آمریکا در این ماجرا و در واقع دلیلی بر استیصال آمریکاست.
امام جمعه جم گفت: آمریکائی‌ها می‌خواهند با این اتهام‌افکنی در واقع شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی را جبران کنند و در واقع پیروزی حماس بر رژیم صهیونیستی در مبادله اسرا نیز از دیگر دلایل این اتهام است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول