اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بخشداری اوز تاکید کرد:

تسریع در شهرستان شدن اوز با انجام سرشماری

خبرگزاری فارس: سرپرست بخشداری اوز گفت: بخش اوز در حال گذار از بخش به شهرستان است و سرشماری می‌تواند در تسریع موضوع اثرگذار باشد.

تسریع در شهرستان شدن اوز با انجام سرشماری
به گزارش خبرگزاری فارس از اوز، محمدحسین آتش‌فراز صبح امروز در جمع ماموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن بخش اوز اظهار داشت: اجرای دقیق طرح سرشماری نفوس و مسکن منجر به خدمت‌رسانی برتر و بهتر به مردم و گسترش عدالت اجتماعی می‌شود.
وی افزود: با سرشماری و شناخت ویژگی‌های یک جمعیت برنامه‌ریزی، نظارت و ارائه خدمات به آنها مطلوب‌تر و توسعه و عمران بیش از پیش میسر می‌شود.
آتش‌فراز اضافه کرد: سرشماری در اغلب کشورهای دنیا به فاصله پنج تا 10 سال یک‌بار به مرحله اجرا درمی‌‌آید که تاکنون شش سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سال 1335 تا 1385 در کشور ما اجرا شده است.
سرپرست بخشداری اوز با اشاره به اینکه این سرشماری حدود 200 میلیارد تومان برای نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه داشته است، گفت: بیش از 40 نیروی انسانی با تمهیدات لازم در رده‌های اجرائی و ستادی در بخش اوز جمع‌آوری اطلاعات و امور اجرائی سرشماری را بر عهده دارند.
این مقام سیاسی اوز در ادامه اظهار داشت: اطلاعات جمع‌آوری شده از خانواده‌ها به طور کامل محرمانه است و ماموران سرشماری باید در حفظ آنها کوشا باشند.
آتش‌فراز تاکید مقام معظم رهبری بر ارائه اطلاعات صحیح و دقیق توسط مردم برای برنامه‌ریزی بهتر در مسائل کشور را نشان از اهمیت موضوع دانست و تصریح کرد: همکاری مردم، متعهدان، شوراهای اسلامی و ائمه جماعات در سرشماری عمومی نفوس و مسکن دارای اهمیت است.
وی در پایان ابراز داشت: بخش اوز در حال گذار از بخش به شهرستان است و سرشماری می‌تواند در تسریع موضوع اثرگذار باشد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول