اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سایپا شمال:

فوتبالیست‌‌های سایپا شمال در ضربات آخر مشکل دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سایپا شمال گفت: بازیکنان تیم سایپا شمال در زدن ضربات آخر مشکل دارند.

فوتبالیست‌‌های سایپا شمال در ضربات آخر مشکل دارند
مهدی پیروزرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: دو تیم بازی قابل قبولی را در زمین مسابقه به نمایش گذاشتند و تیم میزبان از تجربه بازیکنانش توانست سه امتیاز بازی را کسب کند.
وی تصریح کرد: تازه در آغاز فصل قرار داریم و بازیکنانم با توجه به تلاش کادر فنی هنوز نتوانستند به آمادگی بدنی خوبی برسند و تا هماهنگی کامل چند هفته‌ای فرصت لازم دارند.
مدیرعامل سایپا شمال در ادامه افزود: در سه هفته گذشته بازیکنان بازی خوبی در زمین ارائه می‌دهند، ولی در زدن ضربات آخر دقت کافی ندارند و نمی‌توانند پیروز از زمین خارج شوند.
پیروزرام از حمایت کادر فنی تیمش خبر داد و بیان داشت: همچنان از کادر فنی تیمم حمایت می‌کنم، در چند بازی گذشته کادر فنی کارش را خوب انجام داد، تکنیک لازم را به بازیکنان ارائه می‌دهند و این بازیکنان هستند که باید در زمین مسابقه خوب ظاهر شوند.
وی خاطرنشان کرد: این نتایج بدست آمده در شان تیم سایپا شمال نیست، زیرا در فصل جدید لیگ آزادگان تیم با بازیکنان و کادر فنی خوبی قرارداد بسته است.
مدیرعامل سایپا شمال در ادامه گفت: دوستداران تیم علاقه دارند که با این بازیکنان و کادر فنی قوی تیم نتایج مورد علاقه آنان را بدست آورد نه اینکه از سه بازی دو شکست و یک تساوی کسب کند و در لیگ ضعیف ظاهر شود.
پیروزرام درباره حریف تیمش پیکان قزوین تصریح کرد: پیکان یکی از باشگاه‌های ریشه‌دار فوتبال کشور است که قدمت چندین ساله در لیگ دارد و حتی تجربه چندین ساله در سوپر لیگ فوتبال کشور را نیز در کارنامه ورزشی خود دارا است.
وی در پایان گفت: بازیکنان پیکان از تجربه بالای خود موفق شدند که در این دیدار به پیروزی برسند و سه امتیاز بازی را به همین آسانی بدست آورند.
به گزارش فارس، در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم سایپا شمال عصر دیروز در برابر میزبان خود پیکان قزوین در ورزشگاه ایران خودرو دو بر یک شکست خورد.
 سایپا شمال هم اکنون از سه بازی خود با دو شکست و یک مساوی تنها با یک امتیاز قعرنشین جدول است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول