اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سایپا شمال قائمشهر:

فوتبال سایپا برای ایجاد روحیه نیاز به پیروزی دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی سایپا شمال قائمشهر در آستانه بازی در مقابل پیکان قزوین گفت: برای ایجاد انگیزه و روحیه نیاز به این پیروزی داریم.

فوتبال سایپا برای ایجاد روحیه نیاز به پیروزی دارد
مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: هفته گذشته بی‌جهت سه امتیاز حساس خانگی را به حریف واگذار کردیم که به هیچ عنوان حق تیم ما نبود.
وی افزود: بازیکنان در این دو بازی در زمین همه کار می‌کنند، اما در زدن توپ آخر دقت و تمرکز کافی ندارند.
تقوی تصریح کرد: با توجه به انجام تمرینات این مشکلات را برای آنها بازگو می‌کنم در تمرینات خوب عمل می‌کنند، ولی در بازی‌های رسمی نمی‌توانند به آن صورت حاضر شوند.
سرمربی سایپا شمال در ادامه از مدیریت و کادر فنی با تجربه و کاردان در باشگاه اشاره کرد و افزود: در کنار مدیریت و کادر فنی قوی این باشگاه ترکیبی از بازیکنان بزرگ و باسابقه و همچنین از جوانان بومی استان سود می‌برد که مطمئنا با تمرینات بیشتر بازیکنان به هماهنگی کامل خواهند رسید.
تقوی درباره بازی این هفته در برابر پیکان قزوین بیان داشت: پس از باخت مقابل ابومسلم خراسان بازیکنان در شرایط روحی بدی قرار داشتند که با صحبت‌هایی که از سوی مدیریت و کادر فنی با آنان شد بار دیگر انگیزه و روحیه به تیم بازگشت.
وی گفت: پیکان از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره‌مند است و یکی از تیم‌های قوی گروه ما محسوب می‌شود که رای قهرمانی بسته شده است.
سرمربی سایپا شمال افزود: در بازی مقابل پیکان قزوین چاره‌ای جزء برد نداریم و بازیکنان باید تمام داشته‌های خود را در مسابقه پیاده کنند تا به سه امتیاز بازی دست یابند.
تقوی درباره تیم مقابل نیز خاطرنشان کرد: پیکان قزوین چندین سال است که به طور متوالی در لیگ کشور حضور دارد و حتی تجربه حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را دارد و بازیکنان باید از ابتدا هجومی بازی کنند تا به نتیجه دلخواه خود برسند.
سرمربی سایپا شمال در پایان اذعان داشت: در گروه ما تیم‌های قوی حضور دارند و این مسئله می‌تواند شرایط را برای تیم‌ها سخت کند، ولی بازیکنان و کادر فنی سایپا شمال تمام تلاش خود را خواهند کرد تا جز مدعیان لیگ باشند.
به گزارش فارس، تیم سایپا شمال در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز پنجشنبه بیست و هشتم مهر از ساعت 15 در ورزشگاه ایران خودرو مهمان پیکان قزوین است.
سایپا شمال هم اکنون از دو بازی گذشته خود با یک تساوی و یک شکست با یک امتیاز در رده سیزدهم جدول گروه خود جای دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول