اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام گروه خودروسازی سایپا:

رنو اصلاح شده به بازار می‌آید/ ایجاد خط تولید سایپا در عراق

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام گروه خودروسازی سایپا گفت: در چند ماه آینده یکی از پروژه‌ها به تولید انبوه خواهد رسید و خودروی اصلاح شده رنوی فرانسوی توسط سایپا به بازار عرضه می‌شود.

رنو اصلاح شده به بازار می‌آید/ ایجاد خط تولید سایپا در عراق
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد سعید فلاحی امشب در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی خودرو تبریز با اشاره به علت حضور سایپا در نمایشگاه‌ها اظهار داشت: حضور در نمایشگاه‌ها با هدف بررسی نظرات مشتریان و معرفی محصولات جدید صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: توجه ویژه به جوانان و سلایق آنان و نوجوانانی که تا چند سال دیگر خریدار خودروهای ما هستند در این نمایشگاه‌ها صورت می‌گیرد.
فلاحی افزود: تولید خودروی ارزانی که همه مردم توان خرید آن را داشته باشند مورد توجه قرار دارد.
قائم‌مقام گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: توجه به ملاحظات ویژه برخی خریداران نیز مورد توجه شرکت سایپا بوده و مشتریان خاص را نیز مورد توجه قرار داده‌ایم تا اختیارات ویژه و خاص عرضه شود.
وی یادآور شد: توجه به رسالت ملی و تولید خودروهای کار و سنگین نیز در شرکت‌های تابعه سایپا مورد توجه قرار دارد.
فلاحی در ادامه توجه به مسائل فرهنگی را در خودروسازی مورد تاکید قرار داد و افزود: تلاش داریم تا در تولید  خودرو به این فاکتورها نیز توجه شود.
قائم مقام گروه خودروسازی سایپا گفت: آذربایجان‌شرقی دارای ظرفیت خاصی بوده و تلاش می‌شود تا به سئوالات خریداران آذری در زمینه  خودرو پاسخ داده شود.
وی با اشاره به سطح بالای استاندارد در ایران اظهار داشت: استانداردهای کشور منطبق از استانداردهای اروپا بوده و در گروه خودروسازی سایپا نیز تلاش می‌شود تا این استانداردها را رعایت کند.
فلاحی گفت: سایپا برای پنجمین بار جایزه صادر کننده نمونه را کسب کرده و در بازارهای خارجی حضوری موثر و با قابلیت داریم.
 
*ایجاد خط تولید سایپا در عراق
قائم مقام گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سوریه، ونزوئلا واحد تولیدی فعال بوده و در آینده نزدیک نیز در کشور عراق واحد تولیدی سایپا فعال خواهد بود.
 
تولید انبوه خودروی اصلاح شده رنو در آینده نزدیک
وی اظهار داشت: در مدت چند ماه آینده یکی از پروژه‌ها به تولید انبوه خواهد رسید و خودروی اصلاح شده رنوی فرانسوی توسط سایپا به بازار عرضه می‌شود.
فلاحی گفت: این خودرو در بخش‌های مختلف از جمله ظاهر خودرو و قسمت عقب آن تغییراتی را شاهد بوده است.
قائم‌مقام گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: اطلاع‌رسانی به خریداران و تامین نیاز بازار مورد توجه است.
وی با اشاره به محدودیت‌های موجود در زمینه تامین قطعات خاطرنشان کرد: خدمات پس از فروش در سایپا براساس شرایط و ضوابط موجود صورت می‌گیرد که دراین زمینه توجه به نیاز مشتری مورد توجه است.
فلاحی بر جوابگو بودن خودرو در شرایط جغرافیایی خاص تاکید کرد و یادآور شد: نمی‌توان بر اساس شرایط جغرافیایی مناطق مختلف کشور خودروی خاصی تولید کرد چرا که خودروی در حال حرکت مناطق مختلف را طی می‌کند.
قائم مقام گروه خودروسازی سایپا گفت: امسال برنامه صادرات 70 تا 80 هزار خودرو در سایپا برنامه‌ریزی شده و با وجود مشکلات متعدد در زمینه تحریم به بازارهای خارجی فکر کرده و از روش‌های مختلف به این مشکلات فائق می‌آئیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول