اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سایپای البرز:

جوانان البرزی پشتوانه باشگاه سایپا هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه سایپای البرز تاکید کرد: جوانان البرزی و بازیکنان عضو تیم‌های جوان و نوجوان رده‌ها مختلف ورزشی سایپا از پشتوانه‌های اصلی این باشگاه هستند.

جوانان البرزی پشتوانه باشگاه سایپا هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی این باشگاه فرهنگی و ورزشی، پس از نتیجه‌گیری‌های مناسب تیم فوتبال جوانان سایپای البرز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان، آرش کوشا، مدیرعامل این باشگاه با اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم فوق دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست آرش کوشا مدیرعامل سایپای البرز، ناصر شهبازی معاون ورزشی این باشگاه، مهدی دادرس مشاور ارشد مدیرعامل، دکتر صدر مشاور امور بین الملل، محمد ابراهیم امامی مدیر ورزش قهرمانی و تعداد دیگری از از مسئولان سایپای البرز حضور داشتند.
کوشا در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت تیم‌های پایه، بازیکنان این تیم را پشتوانه‌های تیم فوتبال بزرگسالان سایپا البرز خواند و گفت: سال 90 سال تجربه برای بازیکنان سایپا است و طی نشستی که با حضور کمیته هماهنگی تیم‌های فوتبال سایپا البرز، سایپا شمال، سایپا مهر و امید سایپا برگزار کردیم به اهمیت تیم‌های پایه به منظور استعدادیابی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازیکنان توانا در سایر تیم‌های فوتبال سایپا اشاره و مورد تاکید قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در ادامه نشست ضمن تشکر از اعضای تیم فوتبال جوانان سایپا گفت: تیم‌های پایه سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند، همانگونه که جوانان سرمایه‌های اصلی یک جامعه و کشور محسوب می‌شوند، به همین جهت توجه به تیم‌های پایه خصوصاً تیم‌های جوانان و امید در باشگاه سایپا کمتر از تیم بزرگسالان نیست.
 
باید با سعی و تلاش بیشتر عقب‌ ماندگی‌ها را جبران کنیم
کوشا افزود: باشگاه سایپا درباره تیم‌های پایه از بسیاری از باشگاه‌ها جلوتر است، ولی با این حال اصل موضوع رضایت بخش نیست و به طور قطع از برنامه‌ها عقب‌تر هستیم که باید سعی کنیم با سعی و تلاش و برنامه محوری عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.
وی ادامه داد: همه اعضای این تیم‌ها و کادر فنی باید برنامه محور بوده و به اصول باشگاه توجه ویژه داشته باشند، زیرا برنامه محوری در تیم‌های پایه یک اصل است که همواره مورد تاکید باشگاه بوده و در این راستا باید از تجربیات دیگران نیز استفاده کرد.
وی خطاب به بازیکنان تیم فوتبال جوانان سایپای البرز نیز گفت: جوانان باید در کنار تمرینات به تحصیل و آموزش اهمیت ویژه داده و برای خود برنامه داشته باشند تا مسیر رشد را به خوبی پیموده و در این راه شکرگزار نعمت‌هایی الهی باشند.
 
عضو چهار بازیکن جوان سایپا در دانشگاه 
بر اساس این گزارش، رسول صمدیان سرمربی تیم جوانان سایپا نیز در این نشست طی سخنانی گفت: اصول اخلاقی حاکم در سایپا برای نخستین‌بار است در بین باشگاه‌های کشور سر لوحه کار قرار گرفته که در کنار آموزش تکنیک و تاکتیک آموزه‌های اخلاقی نیز مد نظر قرار می‌گیرد که این امر موجب شده تیم جوانان سایپا در 10 بازی گذشته کمترین اخطار و تذکر را دریافت کند.
وی افزود: در بازی‌های گذشته نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم که این نتایج با همدلی، اتحاد و پشتکار همه اعضا به دست آمده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
این مربی ورزشی در ادامه گفت: بازیکنان تیم جوانان در کنار تمرین فوتبال و حضور در تمرینات و مسابقات رسمی و دوستانه به تحصیل خود نیز اهمیت ویژه‌ای می‌دهند که چهار نفر از بازیکنان تیم در حال حاضر دانشجو هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول