اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی تنکابن خبر داد:

حضور سایپای تنکابن در لیگ برتر کشتی/ برای میزبانی مسابقات بین‌المللی آماده می‌شویم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی تنکابن از حضور سایپای تنکابن در لیگ برتر کشتی خبر داد.

حضور سایپای تنکابن در لیگ برتر کشتی/ برای میزبانی مسابقات بین‌المللی آماده می‌شویم
به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، مراسم تقدیر از حامیان ورزشی و گلریزان بزرگ کشتی تنکابن شامگاه یکشنبه در تنکابن برگزار شد.
رئیس هیئت کشتی تنکابن در این مراسم با اشاره به اینکه ورزش به عنوان یک مقوله فرهنگی، انسانی و اجتماعی برای جوانان به عنوان یک امر به معروف و نهی از منکر عمل می‌کند، اظهار داشت: ورزش برای همه اقشار جامعه به عنوان فاکتور تقویت سلامت اجتماعی منشاء خیر و شادابی است و مزیت ورزش ایجاد روابط سالم انسانی است که این امر نیازمند هماهنگی، برنامه‌ریزی و حمایت و پشتیبانی است.
سهراب لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد  هیئت کشتی تنکابن افزود: از سال 86 امر آموزش و استعدادیابی در همه مناطق شهرستان به ویژه در روستاها در دستور کار قرار گرفت و راه‌اندازی خانه‌های کشتی در این راستا انجام شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر خانه‌های کشتی در روستاهای شاقوزکتی، زنگشا محله، نعمت‌آباد و لیره‌سر فعال شده‌اند و در نشتارود هم در حال احداث یک خانه کشتی هستیم.
لاریجانی از احداث خانه کشتی در تنکابن با اعتبار بیش از 250 میلیون تومان با کمک وزارت نفت که در مراحل پایانی قرار دارد خبر داد و تصریح کرد: احداث خانه کشتی و مجموعه ورزشی و اقامتی بزرگ کشتی تنکابن دارای یک تالار حدود 6 هزار نفری با سه تخته تشک کشتی، هتل با ظرفیت اقامت 400 نفر در زمینی به مساحت 15 هزار متر در حاشیه رودخانه چشمه کیله که ساخت آن آغاز شده که با احداث آن برای میزبانی مسابقات کشوری، ملی و بین‌المللی آماده خواهیم بود.
وی برگزاری سه دوره جام بین‌المللی کشتی با نام سردار رشید اسلام شهید خلبان شیرودی و یک‌دوره میزبانی مسابقات کشتی انتخابی مرحله اول تیم ملی و (آزاد و فرنگی) و برگزاری همایش کشتی با حضور بزرگان این ورزش و قهرمانان کشتی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط این هیئت عنوان کرد.
رئیس هیئت کشتی تنکابن با اشاره به اینکه در سال جاری با پشتیبانی سایپا و یک تیم مقتدر در لیگ برتر حضور می‌یابیم، اذعان داشت: برای جذب دو کشتی‌گیر خارجی نیز در حال مذاکره بوده و از اوایل آبان در این لیگ با عنوان سایپای تنکابن حاضر خواهیم شد.
وی در پایان با تقدیر از زحمات همه بزرگان و پیشکسوتان ورزش شهرستان از تلاش‌های غلامعلی منصور سوهانی از مربیان و پدر کشتی و بزرگ جامعه هنر تنکابن که در راستای تربیت جوانان در ورزش کشتی از جوانی و آسایش خود گذشت تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش فارس در این مراسم مبلغ 33 میلیون تومان به عنوان آئین گلریزان برای تقدیر از زحمات و تلاش‌های پدر کشتی تنکابن از سوی حاضران  جمع‌آوری شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول