اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت 3 سال وقفه؛

مسابقات قهرمانی شنای بانوان مازندران برگزار شد

خبرگزاری فارس: پس از گذشت سه سال قفل عدم برگزاری مسابقات قهرمانی شنای بانوان در مازندران شکسته شد و این رقابت‌ها روز گذشته به مدت یک روز به میزبانی ساری برگزار شد.

مسابقات قهرمانی شنای بانوان مازندران برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل روابط عمومی هیئت شنا، شیرجه و واترپلو مازندران، نائب رئیس هیئت شنا مازندران در این باره با بیان اینکه این مسابقات در چهار رشته آزاد، کرال پشت، قورباغه و پروانه با حضور 12 تیم در استخر شهید مطهری ساری برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقات 170 نفر شناگر از سراسر استان حضور داشتند که این خود گویای ظرفیت بالای ورزش شنای بانوان استان است.
فرشته محمدی تصریح کرد: در بخش شنای آزاد و در رده سنی زیر 10 سال زهرا بهاری و در رده سنی زیر 15 سال رضایی هر دو از تیم فهیمه خادمی ساری و در رده سنی بالای 15 سال فاطمه آزاده از تیم لاله ساری توانستند به مقام اول دست یابند.
محمدی عنوان کرد: در بخش شنای پروانه در رده سنی زیر 10 سال هستی ترابی  و در رده سنی زیر 15 سال مریم تقوایی هر دو از تیم جویبار و روجا سیف‌زاده از تیم فهیمه خادمی ساری توانستند به  مقام قهرمانی دست یابند.
وی با بیان اینکه  زهرا احمدی از تیم جویبار و نگار معصومی از تیم فهیمه خادمی و فاطمه هاتف‌زاده از تیم تربیت بدنی نوشهر در سه رده سنی در بخش شنای قورباغه توانستند به مقام اول این دوره از مسابقات دست یابند، گفت: همچنین در بخش شنای کرال پشت فاطمه زهرا محمدزاده از بابل ، غزل بستانی از تیم فهیمه خادمی ساری و آیدا زحمتکش از قائمشهر به مقام قهرمانی دست یافتند.
 
* برگزاری کلاس مربیگری شنای بانوان در مازندران
محمدی از برگزاری کلاس مربیگری شنای بانوان مازندران در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با تایید فدراسیون این دوره کلاس مربیگری در بهشهر برگزار می‌شود.
نائب رئیس هیات شنا و شیرجه و واترپلوی مازندران عنوان کرد: در مجموع تیم فهیمه خادمی با کسب 309 امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت و تیم‌های بابل و جویبار به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
وی با تقدیر از سعادتمند سرپرست هیئت شنا و شیرجه و واترپلو مازندران در مورد برگزاری این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: حمایت از توسعه ورزش شنا در بین بانوان از اولویت‌های هیئت شنای مازندران محسوب می‌شود.
این مسئول به تشکیل کمیته فنی شنای بانوان مازندران اشاره کرد و افزود: پیش از آن نشستی با مربیان شنای بانوان برگزار شد و از بین مربیان با تجربه استان پنج نفر به عضویت کمیته فنی شنای مازندران درآمدند.
محمدی تصریح کرد: توصیه ما به تمام‌ بانوان در رده‌های سنی مختلف به ویژه  مادران این است که از ورزش شنا برای افزایش سلامتی خود بیشتر استفاده کنند و تنها فصل تابستان را برای رفتن به استخر و شنا کردن در ‌نظر نگیرند بلکه شنا در تمام‌ فصول سال برای بانوان مفید است.
وی اذعان داشت: نگاه مسئولان ورزش استان به ورزش بانوان و به خصوص رشته شنا نگاهی مثبت است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول