اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان:

ارائه کارت ملی افراد خانوار به مأموران سرشماری الزامی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان گفت: در هنگام سرشماری داشتن کارت ملی و شناسنامه افراد خانوار الزامی است و مأموران سرشماری با پوشش آرم مرکز آمار ایران به درب منازل مراجعه می‌کنند.

ارائه کارت ملی افراد خانوار به مأموران سرشماری الزامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا همدانیان صبح امروز در نخستین ساعات آغاز هفتمین سرشماری نفوس و مسکن در اصفهان در جمع خبرنگاران از این سرشماری به عنوان بزرگ‌ترین طرح ملی توسعه‌ای کشور یاد کرد و اظهار داشت: در هنگام سرشماری داشتن کارت ملی و شناسنامه افراد خانوار الزامی است و از مردم درخواست داریم با مأموران آمار استان مشارکت و همکاری کرده و اطلاعات را دقیق در اختیار آنها قرار دهند تا خروجی این سرشماری منبع خوبی برای برنامه‌ریزان کشور باشد.
وی افزود: فرم‌های سرشماری حاوی سوالاتی در مورد وضعیت رویدادهای جمعیتی مانند مهاجرت، اشتغال، سواد، معلولیت، مسکن، قدمت ساختمان، نرخ رشد، مرگ و میر، کشاورزی و دیگر اطلاعات است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان اضافه کرد: نتایج این سرشماری تا پایان امسال و خروجی آن خردادماه سال 91 منتشر می‌شود.
وی به شهروندان هشدار داد که مأموران سرشماری با پوشش آرم مرکز آمار ایران به درب منازل مراجعه می‌کنند و همگی آنها دارای کارت شناسایی هستند، لذا در زمان مراجعه به پوشش و آرم آنها توجه کنید تا از سوء استفاده‌های احتمالی افراد سودجو جلوگیری شود.
همدانیان با تاکید بر اینکه اطلاعات سرشماری تنها برای برنامه‌ریزی اجتماعی و اقتصادی جمع‌آوری می‌شود، اظهار داشت: اطلاعات خانوارها کاملا محرمانه است و برای یارانه یا گرفتن مالیات نیست.
وی در ارتباط با تعداد افراد به کار گرفته شده در سرشماری نفوس و مسکن امسال در استان اصفهان بیان داشت: در این سرشماری 6هزار و 500 نفر به عنوان مأموران آمار استان اصفهان اطلاعات مربوطه را جمع آوری می‌کنند.
به گزارش فارس، هفتمین سرشماری نفوس و مسکن هم‌زمان با سراسر کشور از امروز دوم آبان ماه در اصفهان آغاز شد و تا 22 آبان ماه ادامه دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول