اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بانک توسعه صادرات گلستان خبر داد:

ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی صادرات‎گرا

خبرگزاری فارس: رئیس بانک توسعه صادرات استان گلستان گفت: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‎ها و نواحی صنعتی می‎توانند از تسهیلات این بانک برخوردار شوند.

ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی صادرات‎گرا
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان، مصطفی مومنی‎مقدم در جمع واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‎های صنعتی اظهار داشت: شرط بهره‎مندی این واحدها از تسهیلات، حضور فعال واحدهای تولیدی و صنعتی در عرصه صادرات محصولات است.
وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی برای برخورداری از تسهیلات این بانک باید برنامه ریزی مناسب را در زمینه تولید صادرات گرا داشته باشند.
رئیس بانک توسعه صادرات استان گلستان با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات پرداختی این بانک در بخش کشاورزی به ویژه صنایع تبدیلی و لبنی بوده، یادآور شد: بخش صنعت در جایگاه بعدی قرار دارد و باید اذعان داشت که سهم این بخش از تامین مالی بانک مناسب نبوده است.
مومنی‎مقدم ادامه داد: تسهیلات بانک توسعه صادرات گلستان در دو سال اخیر موجب شده تا فرصت‎های شغلی مناسبی به طور مستقیم و غیرمستقیم در این استان ایجاد شود.
رئیس بانک توسعه صادرات استان گلستان گفت: بخش عمده صادرات استان توسط بانک توسعه صادرات تامین مالی شده است.
وی اضافه کرد: تسهیلات پرداختی ریالی و ارزی این بانک در استان در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 30 درصدی برخوردار بوده است.
رئیس بانک توسعه صادرات استان گلستان اذعان داشت: بیش از 90 درصد صادرکنندگان نمونه استانی از مشتریان اعتباری بانک توسعه صادرات بوده که تعدادی از آنها از مدیران فعال شهرک های صنعتی هستند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول