اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

جهرم به مرکز صادرات جنوب کشور تبدیل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: جهرم باید به مرکز صادرات جنوب کشور تبدیل شود.

جهرم به مرکز صادرات جنوب کشور تبدیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به روز صادرات اظهار داشت: صادرات به معنای معامله‌گری بوده و جهرمی‌ها در دوران‌های گذشته از قطب‌های مهم صادرات جنوب کشور بوده‌اند.
وی با بیان اینکه جهرم اکنون به عنوان مرکز معامله مرکبات در سطح کشور مطرح است افزود: این شهرستان باید به مرکز بازرگانی خرما و مرکبات کشور تبدیل شود و دولت نیز ضمن همکاری با فعالان کشاورزی به صادرات در جهرم کمک کند.
امام جمعه جهرم ابراز داشت: مسئولان باید به نسل جوان میدان داده و حوزه صادرات در جنوب را رونق بخشند.
دژکام همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رهبری با بیان نسبت دادن ترور سفیر اسرائیل و عربستان به ایران توسط استکبار، این کار آن‌ها را تنها توطئه‌ای بر علیه این کشور دانستند بلکه فرمودند استکبار با این شایعات در صدد فراموش‌سازی اذهان مردم جهان از تظاهرات هزار شهر آمریکا است.
وی با بیان اینکه ایران نیازی به ترور این شخصیت‌ها ندارد گفت: امروز پرچم آمریکا و اسرائیل به دست مردم کشورشان به آتش کشیده شده و استکبار با این اقدام خود قصد خدشه‌دار کردن چهره ایران اسلامی که در دنیا از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است را دارد که البته کار به جایی نمی‌برد.
خطیب نماز جمعه جهرم با بیان اینکه باید رفتار نامزدهای انتخاباتی الگویی برای جامعه باشد تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی با رفتارهای خود طوری برخورد کنند که جهرم نگین درخشان ایمان و دارالمومنین در کشور باقی بماند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول