اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از نشست شهردار اردبیل با خبرنگاران؛

از خاطره‌گویی سفر خارجی تا ازدواج و بازار طلا‌فروشان

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات خاطراتی از سفر خود به مجارستان و فرانسه را بازگو کرد و با جزییات کامل ابعاد این سفر خارجی را بیان کرد.

از خاطره‌گویی سفر خارجی تا ازدواج و بازار طلا‌فروشان
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست که پیش از ظهر امروز برگزار شد شهردار اردبیل با اشاره به افتتاح بازار جدید طلا‌فروشان ارتباط افتتاح این مجموعه را با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) با امام علی (ع) ارتباط بحث طلا را در پیوند مقدس ازدواج اعلام کرد و از زوج‌های جوان خواست با هزینه‌های اندک این پیوند را زیبا و عاشقانه رقم بزنند.
 
* تعدادی از خبرنگاران نیز که اغلب خبرنگاران مجرد بودند از این سخن شهرداری استقبال کرده و اعلام کردند که آغاز زندگی مشترک باید همچون حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در کمال سادگی باشد.
 
* صدیف بدری زمانی که از سه هزار میلیارد تومان سهم مشارکت بخش خصوصی در عمران شهری تبریز سخن به میان آورد چند تن از خبرنگاران با نیش‌خند برابری این مبلغ را با اختلاس یادآور شدند و اعلام کردند که شاید اختلاس اخیر در قالب مشارکت عمومی در تبریز سرمایه‌گذاری شده است.
 
* شهردار اردبیل در بخشی از سخنان خود وقتی از ترس اولیه برخی از کارشناسان از دستگاه‌های پیشرفته نظیر کامپیوتر سخن به میان آورد اعلام کرد  که نباید از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ترسی داشت و یا نسبت به آن بدبین بود در حالی که باید ریشه بسیاری از تفکرات غلط را نیز در این باب از بین برد.
 
* بدری در بخشی از سخنان خود به اراده قوی خود برای ساماندهی نیروی انسانی اشاره کرد و گفت:‌ هر چند مدیری موفق در این زمینه نیستم اما در چشم برخی از کارکنان جای من تلخ است.
 
* در این جلسه سخن از بیمه طلایی کارکنان شهرداری به میان آمد و زمانی که شهردار از بیمه طلایی‌تر از طلایی فرهنگیان سخن به میان آورد عده‌ای از خبرنگاران پیشنهاد کردند که نام این بیمه به بیمه الماسی تبدیل شود تا حق سخن ادا شود.
 
* در این جلسه سه ساعته که بیش از نیم ساعت آن به خاطره‌گویی گذشت، شهردار قبل از همه در جلسه حاضر بود اما به دلیل دیر حاضر شدن خبرنگاران، جلسه با 15 دقیقه تاخیر آغاز شد.
همچنین به دلیل تاخیر و ارائه گزارش کامل از شهرداری هیچ پرسش و پاسخی در این جلسه انجام نشد.
 
* شهردار اردبیل زمانی که از ترافیک روان و آرام کشورهای خارجی که به آنجا سفر کرده بود سخن به میان آورد یکی از خبرنگاران به شوخی گفت‌: حتما در آنجا خودروی نیسانی نیست که ترافیک را به هم بزند.
 
* شهردار اردبیل در این جلسه با صراحت و پافشاری اعلام کرد که هیچ هزینه‌ای را در این سفر از محل درآمد شهرداری پرداخت نکرده و تمام هزینه‌های این سفر از سوی اتاق بازرگانی اردبیل تامین شده در حالی که عده‌ای تصور می‌کنند شهرداری با هزینه دولتی به این سفر رفته و حتی ماموریت گرفته است که همه آنها را تکذیب می‌کند.
 
* شهردار اردبیل در سخنان خود و در مقایسه وضعیت آسفالت و فضاهای شهر با کشورهای خارجی چندین بار به کیفیت نامطلوب قیر و برخی دیگر از تجهیزات آسفالت اشاره کرد و عمر پایین آنها را ناشی از همین امر دانست.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه تعدادی از خبرنگاران نیز از شهرداری سئوال کردند که آیا در کشورهای خارجی نیز صندوق صدقات وجود دارد که شهردار پاسخ داد من چنین چیزی را در سطح شهر آن کشورها مشاهده نکردم.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول