اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد در عرصه مبارزه با قاچاق برتر شد

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد با توجه به عملکرد مناسب به عنوان فرماندار برتر در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب و با حضور معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور از وی تقدیر شد.

فرماندار محمودآباد در عرصه مبارزه با قاچاق برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، در مراسمی از فرماندار این شهر با توجه به عملکرد مناسب در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از فرمانداران برتر در این عرصه با حضور سردار ابویی معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تقدیر شد.
جواد واحدی فرماندار محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد شرایط این انتخاب را با در نظر گرفتن آیتم‌های مختلف دانست و اظهار داشت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران بر اساس عملکرد فرمانداران سراسر استان، سه فرماندار چالوس، سوادکوه  و محمودآباد را دارای شرایط مناسب این انتخاب دانست.
فرماندار محمودآباد اعضای ستاد شهرستان را متشکل از 11 اداره محمودآباد عنوان کرد و گفت: بیشترین نظارت و عملکرد ما در بحث سوخت و جلوگیری از قاچاق و سوء استفاده از آن بوده و بدون ایجاد مشکل در بخش کشاورزی و مدیریت در توزیع سوخت درخواست‌های کشاورزان محمودآباد اجابت شد.
واحدی محمودآباد را تنها شهرستانی دانست که در تابستان امسال درباره سوخت کشاورزی هیچ گونه مشکلی نداشت و خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی مناسب به کشاورزان درباره ثبت نام در سامانه تجارت آسان و دریافت سوخت این مهم به خوبی انجام گرفت و این در حالی بود که کشاورزان محمودآبادی برخلاف دیگر شهرستان‌ها قبل از ثبت‌نام سوخت مورد نیاز خود را تحویل گرفتند و سپس در این سامانه ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: با برگزاری جلساتی با دهیاران به آنها مأموریت دادیم به متقاضیان سوخت در بخش کشاورزی به اندازه نیازشان سوخت تحویل دهند که این امر در اجرای بهتر هدفمند کردن یارانه‌ها کمک و از مصرف بی‌رویه سوخت جلوگیری کرد و مازاد سوخت شهرستان را در بخش‌های دیگری که نیاز داشتند بکارگیری کردیم.
واحدی مهم‌ترین دستاورد این کار را عدم ازدحام مردم و به تبع آن جلوگیری از بروز مشکلات تحویل سوخت دانست و یادآور شد: این عملکرد مناسب باعث شد در فصل خشکسالی با مشکلی مواجه نشویم.
فرماندار محمودآباد در پایان با بیان اینکه تلاش همه دستگاه‌های درگیر این موضوع باعث کسب این عنوان شد، اذعان داشت: به جز چند مورد ناچیز کمترین مشکل را در این بحث در شهرستان داشتیم و این ماحصل همدلی، همگرایی و هم‌افزایی مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی محمودآباد بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول