اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

قاچاق کالا سبب افزایش بیکاری می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: مهم‏ترین اثر منفی قاچاق کالا، ضربه زدن به تولیدات داخلی و افزایش بیکاری در جامعه است.

قاچاق کالا سبب افزایش بیکاری می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان که در صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد، اظهار داشت: اگر اجرای برنامه‏های فرهنگی با تدوین و اجرای قوانین در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز همراه باشد، تاثیر مضاعفی خواهد داشت.
وی تصریح کرد: ارتقای سطح فرهنگ عمومی استان، نهادینه‏سازی قبح مصرف کالای قاچاق، حمایت از ارتقای سطح کیفی و رقابت‏پذیری کالاهای تولید داخل با نمونه‏های خارجی باید مورد توجه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشد.
تقوی‏نیا اظهار داشت: کنترل و نظارت بر ورود و خروج کالاهای قاچاق از مبادی مجاز و غیرمجاز و برگزاری کارگاه‏های آموزشی و بیان مضرات استفاده از کالاهای قاچاق از جمله راهکارهای کاهش روند مصرف کالاهای قاچاق است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با تشکر از کمیته فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان، اجرای مصوبات این جلسات را خواستار شد.
این ششمین جلسه کمیته فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان است که با حضور اعضا در صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول