اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال/

تقابل تفکرات ویسی و یسیچ در مصاف حساس صبا و شهرداری‌

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز در دیداری حساس از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

تقابل تفکرات ویسی و یسیچ در مصاف حساس صبا و شهرداری‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یازدهمین هفته از یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس عصر امروز با برگزاری دو مسابقه به پایان می‌رسد که شاید مسابقه تیم‌های ذوب آهن و استقلال تهران مهم‌ترین بازی‌ باشد اما یقینا بسیاری از نگاه‌ها به مصاف حساس تیم‌های شهرداری تبریز و صبای قم است که از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
صبا و شهرداری تبریز در شرایطی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که آخرین بار دو تیم در بازی برگشت فصل گذشته در هفته بیست ‌‌و سوم لیگ نهم در ورزشگاه یادگار امام تبریز برابر یکدیگر قرار گرفتند که البته در آن مسابقه، ویسی روی نیمکت صبا و حمید درخشان روی نیمکت شهرداری تبریز بودند و نهایتا این مصاف را تیم صبای قم با برتری یک بر صفر به سود خود خاتمه داد.
اما بدون تردید مسابقه رفت دو تیم در هفته ششم لیگ دهم که در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم از خاطره هواداران دو تیم پاک نمی‌شود، دیداری که نتیجه نهایی آن یکی از پرگل‌ترین تساوی‌های لیگ دهم بود و صبای قم برابر شهرداری تبریز به تساوی چهار بر چهار رضایت داد.
اما از مرور خاطره‌ها که بگذریم، به بازی مهم و سرنوشت ساز دو تیم در مسابقه عصر امروز می‌رسیم که قرار است تیم‌ مدعی و بالانشین جدول یعنی صبای قم با تیم رده‌ هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر یعنی شهرداری تبریز رقابت کند.
این برای نخستین بار در تمام ادوار لیگ برتر است که میودراگ یسیچ به عنوان سرمربی تیم شهرداری تبریز و عبدالله ویسی به عنوان نفر اول کادر فنی تیم صبای قم برابر یکدیگر قرار می‌گیرند اما مطمئناً مربیان دو تیم در مصاف حساس این هفته تمام داشته‌های فنی و تاکتیکی خود را در زمین مسابقه به اجرا می‌گذارند تا به وضعیت تیمشان در جدول رده‌بندی لیگ برتر سامان بهتری بدهند.
شهرداری تبریز از آخرین مسابقه خود که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، نتیجه خوبی کسب کرده است زیرا تبریزی‌ها در حضور تمام هواداران مشتاقشان برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی دو بر صفر پیروز شده و به سه امتیاز بازی دست یافتند.
در مقابل صبای قم از بازی آخر خود برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، باخت یک بر صفر در خانه را در کارنامه دارد تا بدین‌ترتیب صبای قم به نخست باخت خانگی خود تن دهد.
در شرایط فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، تیم صبای قم با شش پیروزی، یک تساوی، سه باخت، 11 گل زده، 9 گل خورده، تفاضل گل به اضافه 2 و 19 امتیاز تیم چهارم جدول رده‌بندی است اما شهرداری تبریز با سه پیروزی، پنج تساوی، دو باخت، 12 گل زده، 14 گل خورده، تفاضل گل منفی دو و 14 امتیاز در مکان پنجم جدول جای دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول