اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته یازدهم لیگ صورت می‌گیرد؛

تلاش صبا برای تحمیل باخت به شهرداری

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در یازدهمین هفته لیگ برتر فوتبال برای جبران باخت‌های اخیر و تحمیل نخستین شکست خارج از خانه به شاگردان میودراگ یسیچ تلاش می‌کند.

تلاش صبا برای تحمیل باخت به شهرداری
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که یازدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از شب گذشته با انجام دو مسابقه بین سپاهان و راه آهن و فولاد با مس آغاز شده است و امروز نیز با انجام چند مسابقه ادامه می‌یابد، صبای قم فردا در روز پایانی هفته یازدهم میزبان شهرداری تبریز است.
صبا در حال حاضر 19 امتیاز دارد و تیم چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال است اما شهرداری تبریز با کسب پنج امتیاز کمتر یعنی با 14 امتیاز رده هشتم این جدول را در اختیار دارد، بنابراین نگاه مربیان دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز این مسابقه، می‌تواند بر جذابیت‌های بازی بیفزاید.
شاگردان عبدالله ویسی بعد از تحمل دو باخت متوالی مقابل تیم‌های پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان اکنون در صدد هستند تا ضمن جبران امتیازات از دست رفته، نخستین باخت در میهمانی‌های لیگ یازدهم را به شهرداری تحمیل کنند.
 
* برگزاری نشست خبری ویسی و یسیچ
اما پیش از دیدار دو تیم قرار است با حضور ناظر دیدار تیم‌های صبای قم و شهرداری تبریز در هفته یازدهم از دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، مربیان این دو تیم عصر از ساعت 18 و 15 دقیقه امروز در نشست خبری پاسخگوی سؤالات خبرنگاران خواهند بود.
این در حالی است که نشست‌ خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز همانند دو دیدار قبلی صبای قم در مسابقات خانگی امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در دفتر باشگاه صبا تشکیل می‌شود.
 
* تمرین صبا در ورزشگاه یادگار امام

آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم پیش از دیدار حساس با شهرداری تبریز از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز و پیش از نشست خبری مربیان، در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود.
این در حالی است که تیم فوتبال شهرداری تبریز از طریق پرواز تبریز تهران، عصر امروز به فرودگاه مهرآباد می‌رسد و بازیکنان این تیم با اتوبوس راهی شهر مقدس قم خواهند شد اما بدون تمرین تا بازی عصر فردا به استراحت می‌روند.
 
* صبا به دنبال چهارمین پیروزی خانگی
صبای قم در حالی این دیدار خانگی را برابر شهرداری تبریز برگزار می‌کند که در دیدارهای خانگی قبل مقابل تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، سایپا البرز، ملوان بندر انزلی، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان به میدان رفته و سه پیروزی، یک تساوی و یک باخت در کارنامه دارد.
ویسی و شاگردانش امید زیادی دارند که با ارائه بازی هماهنگ و منسجم مقابل شهرداری تبریز، تیم فوتبال صبای قم بتواند ضمن ارائه نمایشی جذاب و خوب، روند موفقیت‌های خود بعد از باخت خانگی برابر ذوب آهن را در حضور تماشاگران خودی از سر بگیرد.
 
* سایه صبا بر سر نفت، استقلال و تراکتور
مصاف دو تیم در هفته یازدهم در حالی صورت می‌گیرد که تا پایان هفته دهم رقابت‌ها، تیم فوتبال صبای قم با کسب 19 امتیاز و هم امتیاز با تیم‌های تراکتور‌سازی تبریز، پائین‌تر از نفت تهران و استقلال تهران در رده چهارم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر است و برای بهتر کردن این موقعیت در مقابل شهرداری تبریز بازی خواهد کرد، ضمن اینکه تبریزی‌ها نیز با کسب 14 امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.
این ششمین بازی صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در چارچوب دیدارهای خانگی محسوب می‌شود و عبدالله ویسی امیدوار است تیمش همانند مسابقات خانگی قبل با ملوان، فولاد خوزستان و سایپا البرز به پیروزی دیگری در خانه دست یابد.
مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز از هفته یازدهم از نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 و 30 روز شنبه سی‌ام مهر ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول