اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال؛

صبا در همسایگی نفت به یک قدمی استقلال رسید

خبرگزاری فارس: صبای قم در دیداری از هفته یازدهم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیروزی مصاف خانگی مقابل شهرداری تبریز شد تا در همسایگی نفت به یک قدمی استقلال صدرنشین برسد.

صبا در همسایگی نفت به یک قدمی استقلال رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شنبه شب هفته یازدهم از دور رفت خود را پشت سر گذاشت و طی آن صبای قم در دیدار خانگی از سد شهرداری تبریز گذشت تا روند موفقیت‌های خود در لیگ را از سر بگیرد.
در دیداری که تنها حدود 850 تماشاگر نظاره گر آن بودند و قضاوت آن بر عهده جمشید محمدی بود و مرتضی کریمی، سعید قاسمی و پیروز سیف‌الله‌پور وی را در امر قضاوت بازی یاری می‌کردند، تیم فوتبال صبای قم با نتیجه سه بر یک از سد شهرداری تبریز گذشت تا شاگردان ویسی همچنان در لیگ برتر یکه‌تازی کنند.
صبای قم و شهرداری تبریز در حالی در آخرین روز مهر ماه در دیداری از هفته یازدهم دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام(ره) قم به مصاف یکدیگر رفتند که تا پیش از این دیدار صبای قم با کسب 19 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار داشت و با این برد با 22 امتیاز به مکان سوم رفت و به یک قدمی استقلال و همسایگی نفت تهران رسید اما تیم فوتبال شهرداری تبریز با این باخت 14 امتیازی باقی ماند تا جایگاه خود در رده هشتم جدول رده‌بندی را با انتقال به مکان دهم از دست بدهد و بدین ترتیب نخستین باخت خارج از خانه نصیب این تیم شود.
در این مسابقه ابتدا این تیم فوتبال صبای قم بود که بازی را با تسلط بر توپ و میدان آغاز کرد و در چند فرصت می‌توانست به گل برتری نیز دست یابد اما ضربه ایستگاهی به دست آمده از سمت چپ محوطه جریمه صبا فرصت مناسبی برای میهمان این دیدار بود که با غفلت مدافعان صبای قم مهاجم شهرداری تبریز یعنی شهرام گودرزی گل برتری تیمش را به ثمر برساند.
بعد از گل تیم شهرداری تبریز، شاگردان عبدالله ویسی خیلی تلاش کردند تا این نتیجه را جبران کنند اما نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان میودراگ یسیچ به پایان رسید تا تمام اتفاقات مهم بازی به 45 دقیقه دوم بازی کشیده شود.
در حالی که هنوز یک دقیقه از زمان آغاز نیمه دوم نگذشته بود، ارسال مواج وحید حمدی‌نژاد از روی ضربه ایستگاهی از سمت راست محوطه جریمه شهرداری تبریز با ضربه سر حمیدرضا فرزانه مدافع پیش تاخته صبای قم همراه و به گل تساوی صبای قم تبدیل شد.
مدافعان شهرداری تبریز بعد از دریافت گل تساوی از هم گسیخته نشان دادند و بدین ترتیب صبای قم فرصت یافت تا با افزودن بر شدت حملات خود بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، در دقیقه 49 مسابقه حرکت دیدنی مجید هوتن از سمت چپ علاوه بر اینکه تکنیک بالای این بازیکن را به رخ مدافعان شهرداری تبریز کشید، سبب شد تا ارسال وی با ضربه سر چکشی غلامرضا عنایتی به گل دوم صبای قم تبدیل شود.
بعد از گل صبای قم تا دقایق تلف شده زمان‌های مسابقه بعد از دقیقه 90، هر دو تیم فرصت‌های متعددی برای گلزنی داشتند اما اتفاق خاصی تا آخرین لحظات رخ نداد تا اینکه در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده، پژمان شاهپری تعویض طلایی عبدالله ویسی با پاس کریم اسلامی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با ضربه‌ای دیدنی ابراهیم میرزاپور را مغلوب کرد و گل سوم صبای قم را به ثمر رساند و صبای قم با این سه امتیاز به رده سوم جدول رده‌بندی رفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول