اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هاشمی‌زاده:

جوانگرایی در صبا خدمت به فوتبال کشور است‌

خبرگزاری فارس: هافبک با تجربه تیم فوتبال صبای قم گفت: جوانگرایی صبای قم در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال عامل موفقیت صبا تا این هفته بوده، اتفاقی که واقعا خدمت به فوتبال کشور است.

جوانگرایی در صبا خدمت به فوتبال کشور است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمرتضی هاشمی‌زاده که به اتفاق ناصر بختیاری‌زاده، مربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری پیش از دیدار صبا و شهرداری تبریز شرکت کرده بود، در خصوص این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما یک تیم جوان داریم و باید به جامعه فوتبال استان و کشور تبریک گفت که این تیم جوان فوتبالیست‌های بزرگی را در لیگ یازدهم به فوتبال ایران معرفی کرده است.
وی ادامه داد: قرار گرفتن تیم ما در بالای جدول رده‌بندی با در نظر گرفتن اینکه رویکرد باشگاه جذب بازیکنان نامی و مطرح نبوده و به بازیکنان جوان و با انگیزه بها داده است، یک اتفاق مهم است که به نظر من رسانه‌ها باید به آن بپردازند.
هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: حضور ما در بین تیم‌های مدعی لیگ یازدهم طبیعتا فشار و استرس زیادی را به بازیکنان ما وارد می‌کند، بازیکنان ما از یک طرف باید در هر مسابقه به فکر ارائه بهترین بازی خود باشند و از سوی دیگر باید استرس ناشی از نتیجه نگرفتن را تحمل کنند، طبیعی است که ما در این شرایط کار سختی برای تداوم موفقیت‌های تیم صبای قم داریم.
وی با تاکید بر اینکه تمام سعی کادر فنی و بازیکنان صبای قم این است که جایگاه تیم را در جدول حفظ کرده و تثبیت کنیم، در خصوص دیدار امروز تیمش برابر شهرداری تبریز، عنوان کرد: بازی مهمی است زیرا ما در خانه فقط به دنبال کسب پیروزی هستیم.
هاشمی‌زاده که سابقه بازی کردن در تیم‌های مطرح استقلال تهران و سپاهان اصفهان را پیش از پیوستن به صبای قم دارد، ابراز کرد: آنها خط هافبک و مهاجمان بسیار خوبی دارند به ویژه اینکه بازیکن فصل قبل تیم یعنی ابوالفضل حاجی‌زاده هم در تیم آنها حضور دارد.
وی خاطرنشان کرد: به نظر من آنها روی تیم ما مطالعه زیادی خواهند داشت تا در ورزشگاه یادگار امام قم به نتیجه برسند اما تیم ما صد در صد برای کسب پیروزی در این دیدار به میدان می‌رود تا ‌با نتایجی که در بازی‌های جمعه شب رقم خورد، به صدر جدول برویم.
هافبک دفاعی تیم فوتبال صبای قم در خصوص اینکه چرا در دو بازی اخیر کمتر در ترکیب اصلی صبای قم قرار گرفته است، تصریح کرد: در این خصوص آقای ویسی با من صحبت کرد و من تابع کادر فنی هستم، مربی تشخیص می‌دهد که ترکیب تیم را با حضور چه بازیکنانی انتخاب کند اما هرگاه مربی بخواهد با تمام توان در خدمت تیم هستم.
دیدار صبای قم و شهرداری تبریز در چارچوب یازدهمین هفته از دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز به میزبانی صبا و قضاوت جمشید محمدی در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول