اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست لیگ برتر فوتبال امید؛

صبای قم در مشهد به مصاف ابومسلم می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در نخستین هفته فصل جدید مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور مقابل ابومسلم مشهد به میدان می‌رود.

صبای قم در مشهد به مصاف ابومسلم می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور از امروز 30 مهر ماه آغاز می‌شود و طی آن تیم‌های لیگ برتری در شش مسابقه هفته نخست مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.
بر اساس برنامه سازمان لیگ، تیم فوتبال امید صبای قم در نخستین بازی خود در لیگ برتر، در دیداری خارج از خانه از ساعت 16 امروز در ورزشگاه تختی مشهد مقابل تیم فوتبال مطرح ابومسلم این شهر به میدان می‌رود.
برای همین منظور شاگردان سید‌محسن بابا‌میری روز پنج‌شنبه گذشته قم را به مقصد مشهد مقدس ترک کرده‌اند تا ضمن تمرین در زمین برگزاری مسابقه و آشنایی با شرایط آب و هوا، با تمام توان مقابل میزبان سرشناس خود بازی هفته نخست را برگزار کنند.
این در حالی است که در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور 12 تیم شرکت کرده‌اند و شبیه به رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت برای کسب مقام قهرمانی به رقابت می‌پردازند.
صبای قم، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، ابومسلم مشهد، نفت اهواز، فولاد خوزستان، استقلال اهواز، ماشین‌سازی تبریز، گسترش فولاد تبریز، شهرداری تبریز، نساجی مازندران و برق شیراز تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور هستند.
امیدهای صبای قم در حالی امسال نخستین حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کنند که در این تیم بازیکنان مطرحی حضور دارند که به عنوان امیدهای فوتبال قم در آینده و پشتوانه‌های تیم بزرگسالان صبای قم در لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس روی آنها سرمایه‌گذاری شده است.
تیم صبای قم در راه صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور میزبان مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول این رده سنی بود که رقابت‌های آن اردیبهشت ماه امسال در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد.
در پایان مرحله نهایی مسابقات فوتبال امیدهای دسته اول کشور که به مدت پنج روز در قم برگزار شد، سرانجام از بین تیم‌های صبای قم، ماشین‌سازی تبریز، ملی حفاری اهواز، پیام ارتباطات شیراز و فولاد یزد دو تیم ماشین‌سازی تبریز و صبای قم راهی لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور شدند.
در مسابقات فوتبال امیدهای دسته اول کشور 9 تیم در دو گروه پنج تیمی و چهار تیمی حضور داشتند که استان قم میزبان گروه دوم و پنج تیم حاضر در این گروه بود که مسابقات آن به مدت یک هفته ادامه داشت و هر روز دو تیم با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند و سرانجام تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و صبای قم به لیگ برتر امیدهای کشور راه یافتند.
امیدهای صبای قم در حالی در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور شرکت می‌کنند که چهارمین تیم لیگ برتری باشگاه صبا به شمار می‌روند زیرا تیم بزرگسالان صبا و تیم نوجوانان صبای قم نیز در لیگ برتر حضور دارند و تیم فوتسال صبای قم نیز از جمله تیم‌های قدر حاضر در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول