اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صالحی‌نیا:

بازار شب ساری جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس و عضو شورای شهر ساری از جمع‌آوری بازار شب ساری با کمک و مساعدت نیروی انتظامی خبر داد.

بازار شب ساری جمع‌آوری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، میرصالح صالحی‌نیا شب گذشته در جلسه علنی شورای شهر ساری گفت: سال گذشته شورای تامین شهرستان مصوب کرد که بازار شب جمع‌آوری شود و پس از چند روز با توصیه برخی افراد از ادامه این کار جلوگیری شد.
وی افزود: استاندار مازندران تاکید کرده که امسال هیچ توصیه‌ای در این مورد پذیرفتنی نیست و بازار شب باید جمع‌آوری شود.
صالحی‌نیا با بیان اینکه فرماندار ساری هم مجدانه پیگیر این کار است، تصریح کرد: از امشب به صورت تدریجی در مدت یک ماه با حضور 20 مامور نیروی انتظامی، نسبت به جمع‌آوری بازار شب ساری اقدام می‌شود.
وی بیان داشت: این بازار باعث شلوغی و ترافیک در هسته مرکزی شهر می‌شود و اغلب اجناسی ارائه می‌کنند که از کیفیت برخوردار نیستند.
این عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه شهرداران مناطق نسبت به لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان‌ها معابر اقدام کنند، یادآور شد: بارندگی اخیر بسیاری از کارها را به تاخیر انداخت.
وی با اشاره به اینکه در برخی تقاطع‌ها مشکلات ترافیکی عدیده وجود دارد، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود نبش این چهارراه‌ها آزاد شود تا از مشکلات ترافیکی کاسته شود.
 
* ریالی از شورا و شهرداری برای سفر اخیر هزینه نکردیم
دیگر عضو شورای شهر ساری عنوان کرد: بارندگی‌های اخیر موجب آبگرفتگی در سطح شهر و قطع درختان و برق شد که این مساله هشداری به شهرداری و دستگاه‌های مرتبط بود که دقت لازم را داشته باشند.
مهدی رضایی‌فرح‌آبادی تصریح کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از سه شنبه جاری این بارش‌ها دوباره آغاز می‌شود که لازم است اقدامات لازم لحاظ شود.
این مسئول ابراز داشت: معتقدم که طرح جامع جمع‌آوری آب‌های سطحی به صورت ناقص اجرا شد.
رضایی با اشاره به اینکه اعتقادم بر این است نتوانسته‌ایم در جذب سرمایه‌گذار اقدام کنیم، یادآور شد: در این حوزه از قافله عقب ماندیم و مسئولان هم مقصر هستند.
وی با بیان اینکه برای صحبت با صاحبان زمین متروک در خیابان فرهنگ ساری عازم دبی شدیم، اضافه کرد: برای این افراد مسیری برای سرمایه‌گذاری مهیا نشده و باید مساله را بررسی کرده و راه آشتی را ایجاد کنیم.
رضایی گفت: برای این زمین 8 هزار متری، بسته‌ای برای سرمایه‌گذار آماده کردیم و مقدمات اولیه صورت گرفت .
این مسئول با اشاره به اینکه از یکی از سایت‌ها گلایه دارم، ادامه داد: ریالی از شورا و شهرداری برای سفر ما هزینه نشد و از نظر من این مسائل بسیار پیش پا افتاده‌تر از این است که رسانه‌ای به آن بپردازد.
دیگر عضو شورای شهر ساری در این راستا خاطرنشان کرد: بدون حق ماموریت و ابلاغ از شورا، به این سفر رفتیم.
سید علی بهروش متذکر شد: موضوعی که در یک رسانه مطرح شده، حرف آن رسانه نیست بلکه حرف یکی از اعضای شورا است.
وی با اشاره به اینکه افرادی که به این مسائل می‌پردازند مریض هستند، اذعان داشت: به هیچ احدی باج نمی‌دهم و از کسی هم باج نخواسته‌ام و سخنانم کاملا شفاف است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول