اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین:

شماره‌ تلفن‌های رند در قزوین به مزایده گذاشته می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین گفت: شرکت مخابرات استان قزوین امتیاز واگذاری شماره‌های رند و مناسب (ویژه، الماسی، طلایی و نقره‌ای) خود را از طریق مزایده عمومی به فروش می‌رساند.

شماره‌ تلفن‌های رند در قزوین به مزایده گذاشته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین، فریدون ایوبی بیان کرد: مزایده واگذاری امتیاز شماره تلفن‌های رند در پنج گروه و بر اساس آیین‌نامه مصوب، از طریق انتشار در آگهی مزایده عمومی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: دریافت اسناد مزایده از طریق اداره تدارکات شرکت، واقع در انتهای بلوار نوروزیان، ضلع شرقی ساختمان صدا و سیما تا نهم آبان ماه صورت می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند پس از اخذ اسناد، تا تاریخ 22 آبان ماه، مدارک تکمیل شده را به اداره تدارکات شرکت مخابرات تحویل دهند.
مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین افزود: این مزایده مربوط به تمام شهرهای استان و مراکز مخابراتی است.
وی در ادامه با اشاره به رتبه نخست مرکز تلفن قدس قزوین در بین مراکز مخابراتی توضیح داد:
مرکز تلفن قدس قزوین توانست در بین مراکز مخابراتی استان رتبه نخست استفاده از سامانه 1818 را کسب کند.
ایوبی اعلام کرد: واگذاری تلفن ثابت اعتباری که از سال گذشته برای نخستین بار توسط شرکت مخابرات استان قزوین در سطح کشور راه‌اندازی شد، مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است،
این سرویس دارای مزیت‌های فراوانی است و به مشترکان اجازه مدیریت تماس‌های خود را داده و آنها می‌توانند با خرید شارژ در مبالغ مختلف نسبت به استفاده از این سرویس مخابرات روی آورند.
وی خاطرنشان کرد: به دنبال واگذاری اینترنت پرسرعت توسط شرکت مخابرات که در سال گذشته آغاز شده مرکز شهید بابایی قزوین توانست رتبه اول را در بین مراکز مخابراتی کسب کند.
مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات استان قزوین یادآور شد: این مرکز در زمینه شاخص ASR (درصد مکالمات موفق مشترکان) نیز به رتبه نخست دست یافت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول