اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کرمان خبر داد:

راه‌انداری 18 هزار خط تلفن در شهرک‌های صنعتی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان گفت: ایجاد 18 هزار خط تلفن در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کرمان به عنوان الویت‌های اول و دوم در دستور کار مخابرات و شرکت شهرک‌های صنعتی قرار دارد.

راه‌انداری 18 هزار خط تلفن در شهرک‌های صنعتی کرمان
مهدی تربتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به اهمیت ایجاد شبکه مخابراتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی یک تفاهمنامه کلی با شرکت مخابرات در سال 89 امضا و تاکنون اقدامات مناسبی در این مورد صورت گرفته است.
تربتی یکی از نیازهای اساسی هر شهرک صنعتی را ایجاد ارتباط امن مخابراتی برای هر واحد صنعتی دانست و گفت: بر این اساس بهترین راه حل برای ایجاد شبکه مخابراتی در شهرک‌های صنعتی در سال 1389 در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که کم هزینه‌ترین روش برای برقراری ارتباط مخابراتی تعامل با شرکت مخابرات در این زمینه است.
وی افزود: به همین علت با تعیین یک تفاهمنامه کلی در سطح استان با شرکت مخابرات وارد مذاکره شدیم و در ادامه با اولویت‌بندی همه شهرک‌ها و نواحی استان از نظر نیاز مخابراتی آنها را در گروه‌های چهارگانه دسته‌بندی کردیم.
تربتی خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، نیاز مخابراتی کل شهرک‌ها و نواحی استان کرمان به ازای هر واحد چهار خط تلفن و حدود 25 هزار خط تعیین و ایجاد حدود 18 هزار خط در شهرک‌ها و نواحی استان به عنوان اولویت‌های اول و دوم در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: بر اساس تفاهمنامه شرکت شهرک‌های صنعتی با شرکت مخابرات مقرر شد، شرکت مخابرات اقدام به اجرای شبکه فیبر نوری تا ورودی شهرک‌ها و نواحی و همچنین اجرای شبکه داخلی و تحویل تعداد خطوط مورد نیاز آن کند و این مهم تاکنون پیشرفت قابل قبولی داشته است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول