اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت اعلام کرد:

افزایش سطح زیر پوشش تلفن شهری سردشت

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: سطح زیر پوشش تلفن شهری سردشت با توسعه مرکز تلفن شهری این شهر افزایش یافت.

افزایش سطح زیر پوشش تلفن شهری سردشت
ذبیح‌الله کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از افزایش پورت مرکز تلفن شهری سردشت خبر داد و اظهار داشت: توسعه مرکز تلفن شهری سردشت با افزایش 48 پورت به 560 پورت توسعه یافته است.
وی با اشاره به اعتبارات هزینه شده در این زمینه ‌تصریح کرد: ‌برای این منظور بیش از 18 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
این مسئول با بیان اینکه در بخش مخابراتی این شهرستان گام‌های موثری در سال‌های اخیر برداشته شده است، خاطرنشان کرد: به دلیل ‌مرزی بودن این شهرستان و کوهستانی بودن منطقه شاهد پایین بودن پوشش تلفن در سردشت بودیم که با همت شرکت مخابرات و مسئولان ذی‌ربط امروز افزایش سطح پوشش شبکه و افزایش پوشش تلفن شهری سردشت را شاهد هستیم.
کاظمی با بیان اینکه در راستای افزایش سطح زیر پوشش اینترنت پرسرعت نیز در این شهر اقدامات شاخصی انجام گرفته است، افزود: در حال حاضر شاهد ارائه خدمات در قالب اینترنت پرسرعت در اغلب روستاها و مناطق شهری سردشت هستیم.
وی از بهره‌برداری مرکز اینترنت پرسرعت در میرآباد سردشت خبر داد و افزود: این مرکز با ظرفیت 48 پورت با اعتبار 18 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.
فرماندار سردشت بهره‌برداری از اینترنت پرسرعت شهر ربط را از دیگر اقدامات شاخص در راستای واگذاری اینترنت پرسرعت به شهرستان‌های سردشت عنوان کرد و گفت: در تلاش برای افزایش مناطقی که قابلیت دسترسی به اینترنت پرسرعت داشته باشند هستیم و برنامه‌ریزی‌هایی نیز در این زمینه انجام گرفته است و بر حسب اولویت اقدامات خود را در این راستا انجام می‌دهیم.
کاظمی بهره‌برداری از سایت BTS ایستگاه زمزیران خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با اعتبار 470 میلیون ریال محقق شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول