اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل بهزیستی استان زنجان خبر داد:

افزایش 525 درصدی اعتبارات بهزیستی استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل بهزیستی استان زنجان از افزایش 525 درصدی اعتبارات بهزیستی استان زنجان خبر داد.

افزایش 525 درصدی اعتبارات بهزیستی استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباسعلی خلدی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از نابینایان استان زنجان با اشاره به اینکه در بحث مددجویان بهزیستی در سال‌ جاری گام‌های موثری در کشور و همچنین استان زنجان برداشته شده است، اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان زنجان 16 هزار زیر پوشش معلولیت جسمی و چند معلولیتی دارد که از این تعداد یک هزار و 157 نفر روشندل هستند.
‌وی با بیان اینکه از تعداد روشندلان زیر پوشش بهزیستی استان زنجان تعداد 221 نفر مستمری‌بگیر این سازمان هستند، افزود: مابقی روشندلان از امکانات مانند مسکن، هزینه تحصیلی و پوشاک بهره‌مند می‌شوند.
مدیر‌کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات بهزیستی زنجان از محل اعتبارات در سال ‌جاری 96 درصد رشد داشته است، خاطر‌نشان کرد: با توجه به نام‌گذاری سال ‌جاری توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی این اداره‌ کل با افزایش اعتبارات به بیش از 40 هزار مددجو و خانواده آنها خدمات ارائه می‌کند.
وی با بیان اینکه بهزیستی از ابتدای تأسیس تاکنون سعی کرده با حداقل اعتبارات رفع مشکلات مددجویان را سر‌لوحه کار خود قرار دهد، تصریح کرد: با این افزایش اعتبارات خدمت‌رسانی به جامعه هدف بیشتر می‌شود.
خلدی با بیان اینکه از مجموع افراد زیر پوشش بهزیستی استان زنجان 3 هزار نفر مستمری‌ بگیر این سازمان هستند، عنوان کرد: سازمان بهزیستی برای مددجویان 905 خدمات اعم از پیشگیری، توانبخشی، امور اجتماعی و مشارکت مردمی را ارائه می‌کند.
مدیر‌کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه امسال 32 هزار و 998 کودک از نظر تنبلی چشم مورد معاینه قرار گرفتند، خاطر‌نشان کرد: از این تعداد کودک 225 نفر دچار بیماری تنبلی چشم بودند.
وی با اشاره به اینکه در سال‌ جاری برای خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی 2 هزار و 150 باب مسکن انعقاد قرار داد شده است، افزود: تعداد 124 باب مسکن نیز از محل منابع داخلی بهزیستی استان زنجان برای مددجویان مسکن در نظر گرفته شده است.
خلدی با بیان اینکه با توجه به هدف‌گذاری دولت در سال ‌جاری برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری سازمان بهزیستی نیز نیازمند حمایت دولت در بحث اشتغال است، عنوان کرد: در همه جای ایران و استان زنجان گام‌های مثبتی در راستای حمایت از معلولان برداشته شده تا این قشر از افراد جامعه دارای نیازهای ویژه از زندگی راحت برخوردار شوند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول