اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خبر داد:

اعزام 1800 دانش‌آموز دشتستانی به مناطق جنگی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از اعزام 1800 دانش‌آموز دشتستانی به اردوهای راهیان نور خبر داد.

اعزام 1800 دانش‌آموز دشتستانی به مناطق جنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدرضا جابری در آیین اعزام دانش‌آموزان دشتستانی به اردوهای راهیان نور از مصلای نماز جمعه برازجان، اظهار داشت: امروز دشمنان با تمام امکانات تبلیغاتی و مادی وارد عرصه شده و می‌خواهند جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را به سمت انحراف بکشانند.
وی افزود: در چنین شرایطی باید نسبت به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ اسلام اصیل اهتمام ورزیم و باید از همه توانمندی و امکانات موجود به نحو شایسته و بایسته بهره ببریم.
معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از اعزام هزار و 800 دانش‌آموز دشتستانی به اردوهای راهیان نور خبر داد و خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان از مقطع متوسطه و اعضای فعال بسیج دانش‌آموزی هستند و به منظور آشنایی با مناطق عملیاتی به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید تهذیب، تحصیل و ورزش از اهداف دانش‌آموزان است، افزود: سربازان پر افتخار این جهاد و جهش علمی، دانش‌آموزان هستند که با الهام گرفتن از راه و هدف شهیدان می‌روند تا به تمام دشمنان یاوه‌گو بفهمانند اینجا سرزمین فهمیده‌هاست و همه فهمیده و گوش به فرمان رهبر انقلا‌ب هستند.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی دشتستان، امنیت و آسایش امروز را مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس معلمان و دانش‌آموزان نقش پیشرو را داشتند و در کنار روحانیت هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در تثبیت انقلاب اسلامی سهیم بودند.
جابری اضافه کرد: امروز باید با تبعیت از ولایت فقیه و با وحدت و همدلی در برابر دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی ایستادگی کنیم و باید از همه توانایی های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.
وی در ارتباط با جزئیات اردوی راهیان نور گفت: مدت این اردو سه روز است و دانش‌آموزان از مناطق اروندکنار، یادمان شهدای والفجر 8، منطقه عملیاتی شلمچه و خرمشهر و آبادان بازدید می‌کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول