اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش مرودشت خبر داد:

اعزام 3 هزار دانش‌آموز مرودشتی به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مرودشت گفت: با همکاری سازمان اردویی بسیج و آموزش و پرورش شهرستان مرودشت بیش از 3 هزار دانش‌آموز پایه دوم متوسطه به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

اعزام 3 هزار دانش‌آموز مرودشتی به اردوی راهیان نور
خدابخش شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از اعزام 3هزار دانش‌آموز پایه دوم متوسطه مرودشتی به اردوی راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و تقویت روحیه خودباوری همراه با رشد و توسعه معنویت در آنان این دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
شهبازی افزود: در مرحله نخست این طرح یک‌هزار و 200 نفر از دانش آموزان پایه دوم متوسطه این شهرستان در قالب 25 اتوبوس طی سه روز از مناطق عملیاتی خرمشهر، دهلاویه، اروندکنار، والفجر8، شلمچه و شهدای هویزه دیدن کردند.
وی اضافه کرد: یک‌هزار و 800 دانش آموز باقی مانده نیز در  در قالب کاروان‌های دیگر حداکثر تا نیمه اسفند ماه سال جاری اعزام می‌شوند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان مرودشت ادامه داد: در این برنامه اردویی که با مساعدت بسیج دانش‌آموزی شهرستان صورت گرفته است دانش‌آموزان با شرکت در برنامه‌های معنوی از قبیل مراسم دعا، راویان دفاع مقدس، نماز جماعت و بازدید از مناطق عملیاتی در فضایی مملو از صفا و معنویت با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا می‌شوند.
وی همچنین از نصب یادمان شهدای فرهنگی در اداره آموزش و پرورش مرودشت خبر داد و ابراز داشت: با هدف تکریم یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز، این تندیس در مدخل ورودی اداره آموزش و پرورش شهرستان مرودشت نصب شده است.
این مقام مسئول همچنین بیان داشت: این اقدام نمادین در راستای تجلیل از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان‌های والای آن عزیزان که نام و یادشان موجب فخر و مباهات میهن اسلامی‌مان به ویژه حوزه تعلیم و تربیت است، انجام شده تا نسل سوم انقلاب و تمام نسل‌های آتی اهداف و آرمان‌های والای شهیدان را درک کنند.
شهبازی خاطرنشان کرد: شهدا بزرگترین هدیه‌های الهی و موجب عزت و آبروی ما هستند که از طرف خداوند تبارک و تعالی به ما ارزانی شده‌اند و راه و یاد و نامشان تنها مسیر جاودانه شدن ما است و با عمل به پندهای حکیمانه مقام معظم رهبری در هر مقطع و مکانی راه پرارزش شهدا را می‌رویم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان مرودشت 13 شهید فرهنگی و 120 شهید دانش‌آموز در طول هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول