اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد:

اعزام کاروان راهیان نور از مدارس آستارا

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آستارا از اعزام کاروان بزرگ راهیان نور از سطح مدارس دوره متوسطه این شهرستان به مناطق جنوب کشور خبر داد.

اعزام کاروان راهیان نور از مدارس آستارا
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، فرزام عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان متوسطه این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار داشت: با توجه به اینکه دروس آمادگی دفاعی در سال دوم دبیرستان تدریس می‌شود، یک کاروان 400 نفره از دانش‌آموزان کلاس دوم دبیرستان از شهرهای آستارا، لوندویل و حومه با عنوان «از مدرسه تا مدرسه» در قالب یک کاروان متشکل از 9 دستگاه اتوبوس و چهار دستگاه خودروی سواری راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.
فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه این کاروان از دانش‌آموزان تمام دبیرستان‌های دولتی و غیرانتفاعی شهرستان آستارا تشکیل یافته است، افزود: مقصد این کاروان پس از مرکز استان خوزستان به دهلاویه، هویزه، طلائیه، شلمچه و اروند کنار است.
وی 40 نفر از اعضای این کاروان بزرگ را همراهان و جمعی از پرسنل سپاه ناحیه عنوان کرد و بیان داشت: مدیر آموزش و پرورش و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا به عنوان روحانی کاروان در آن حضور دارند.
عباسی حضور و بازدید میدانی دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را بسیار مهم و تاثیرگذار در روحیه و آموزش جوانان دانست و تصریح کرد: این کاروان بزرگ ویژه برادران بود و در آینده یک کاروان بزرگ دیگر ویژه دختران دانش‌آموز نیز از محل سپاه ناحیه آستارا راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شود که متعاقبا جزئیات آن اعلام می‌شود.
به گزارش فارس؛ آستارا شمالی‌ترین شهر گیلان به مساحت ۳۳۴ کیلومتر است که از مغرب به کوه‌های پوشیده از جنگل تالش از مشرق به سواحل شنی دریای خزر می‌رسد از شمال نیز به رودخانه «آستارا» یا، «آستارا چای» منتهی می‌شود که خط مرزی ایران و جمهوری آذربایجان است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول