اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قبل از رسیدن محرم؛

هیئت‏های مذهبی دامغان مجوز فعالیت دریافت کنند

خبرگزاری فارس: هیئت‏های مذهبی دامغان باید قبل از فرا رسیدن ماه‏های محرم و صفر مجوز فعالیت دریافت کنند.

هیئت‏های مذهبی دامغان مجوز فعالیت دریافت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مسئول تشکل‏های مذهبی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان عصر امروز در نشستی که به همین منظور برگزار شد، گفت: مسئولان هیئت‏های مذهبی قبل از فرا رسیدن محرم و صفر برای فعالیت مجوز دریافت کنند. 
علی قاضی‏پور افزود: با توجه به مصوبه شورای هیئت‏های مذهبی استان سمنان مبنی بر صدور مجوز، مسئولان هیئت‏های مذهبی دامغان از طریق سامانه پیامک برای تکمیل پرونده به اداره تبلیغات این شهرستان فراخوانده شده‏اند.
وی تصریح کرد: همچنین در شش ماهه گذشته در سه مرحله از طریق پخش اطلاعیه و قرائت آن در نماز جمعه به مسئولان هیئت‏های مذهبی اطلاع‏رسانی شده بود تا نسبت به صدور مجوز هیئت خود اقدام کنند.
قاضی‏پور اظهار داشت: تاکنون بیش از 40 هیئت مذهبی فرم‏های مربوطه را تکمیل کرده‏اند و تا قبل از فرا رسیدن محرم، مجوز کتبی خود را دریافت می‏کنند.
مسئول تشکل‏های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان، هدف از فراخوان مسئولان هیئت‏های مذهبی این شهرستان را ساماندهی و نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد آنها دانست.
وی تصریح کرد: این اداره در نظر دارد در آینده به هیئت‏های مذهبی که نسبت به تکمیل پرونده و صدور مجوز هیئت‏های خود اقدام کرده و دارای مجوز ثبت هستند، خدمات‏دهی کند.
قاضی‏پور یادآور شد: تاکنون 235 هیئت مذهبی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان به ثبت رسیده‏اند و 25 هیئت دیگر در مرحله دریافت مجوز کتبی و 20 هیئت نیز جدیدالتاسیس هستند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول