اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم خبر داد:

فعالیت 110 هیئت مذهبی در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم از فعالیت 110 هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 110 هیئت مذهبی در جهرم
حجت الاسلام محمدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: شهرستان جهرم با داشتن 24 خانه قرآن در روستاها بالاترین آمار خانه‌های قرآن در استان فارس را دارد.
وی با اشاره به فعالیت 110 هیئت مذهبی در جهرم افزود: 12 هیئت قرآنی با برگزاری محافل و مجالس انس با قرآن در منازل به فعالیت در زمینه قرآن و آموزش این کتاب الهی دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم با بیان تشکیل دوره‌های مختلف تربیت مربی قرآن در این شهرستان بیان داشت: تا کنون بیش از 100 نفر از بانوان جهرمی به عنوان مربی از اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان به خانه‌های قرآن و مهدهای قرآنی معرفی شده‌اند.
این مسئول با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی بهترین نقش را در مبارزه با ناتوی فرهنگی دشمن ایفا می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با سلاح فرهنگی برای جنگ با جمهوری اسلامی وارد میدان شده و راه مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان مبارزه فرهنگی با آنهاست.
وی بیان کرد: هیئت‌ها به عنوان اصلی‌ترین نهاد مردمی می‌توانند با نگاه مردم‌سالاری دینی بسیار تاثیرگذار بوده و از طریق اطلاع‌رسانی در سطح خانواده‌ها نقش بسزایی داشته باشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی در مناسبت‌های خاص مذهبی باید به نحوی شایسته برنامه‌ریزی کرده تا گرایش جوانان به دین، اخلاق و معنویات بیشتر شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول